Prva večer Dana hrvatskog turizma završila je podjelom nagrada u zajedničkoj akciji Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske radiotelevizije i Hrvatske turističke zajednice: „17. Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku“ te akcijama Hrvatske turističke zajednice: „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“, „Doživi Hrvatsku – Experience Croatia“ i „Eden“. Također, dodijeljene su i pohvalnice srednjim strukovnim školama za najbolje projekte u programu Promocija zanimanja, koje provodi Ministarstvo turizma. Pohvalnice su dodijeljene Turističko-ugostiteljskoj školi Antona Štifanića iz Poreča (projekt Istra za mlade), Srednjoj školi Zabok (projekt Mali gastro-medenjak uz kavicu) i Ekonomskoj i trgovačkoj školi Čakovec (projekt Međimurje kak si lepo).
Prva večer Dana hrvatskog turizma završila je podjelom nagrada u zajedničkoj akciji Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske radiotelevizije i Hrvatske turističke zajednice: „17. Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku“ te akcijama Hrvatske turističke zajednice: „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“, „Doživi Hrvatsku – Experience Croatia“ i „Eden“. Također, dodijeljene su i pohvalnice srednjim strukovnim školama za najbolje projekte u programu Promocija zanimanja, koje provodi Ministarstvo turizma. Pohvalnice su dodijeljene Turističko-ugostiteljskoj školi Antona Štifanića iz Poreča (projekt Istra za mlade), Srednjoj školi Zabok (projekt Mali gastro-medenjak uz kavicu) i Ekonomskoj i trgovačkoj školi Čakovec (projekt Međimurje kak si lepo).
„Ovaj svečani trenutak nagrada je za one koji su se ove godine posebno potrudili i isticali u turizmu. Ovim nagradama ističemo dobre primjere te istovremeno dajemo poticaj svima da iduće godine stvaramo i radimo još bolje. U turizmu se započinje i završava ljudima koji savjesnim radom i osmjehom turizmu daju posebnu dimenziju“, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin te zahvalio dobitnicima na doprinosu u realizaciji uspješne turističke 2013. godine uz želje da 2014. bude još uspješnija.
Akciju „Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku“, već tradicionalno 17. godinu za redom zajednički provode HGK i HRT, ocjenjujući kvalitetu ponude turističkih destinacija i smještajnih kapaciteta Hrvatske, s ciljem podizanja razine kvalitete i obujma ponude i standarda u turizmu, kako bi hrvatski turizam postao što konkurentniji u svjetskim razmjerima, ali i održiv spram gospodarstva i stanovništva. Ove se godine ocjenjivanju najboljih u spomenutoj akciji pridružila i Hrvatska turistička zajednica. Nagrade su dodijeljene za prvo, drugo i treće mjesto u kategorijama hotel, marina, kamp i plaža, a objavljeni su i svi nominirani u kategoriji destinacija.
Direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić Jurić pozdravila je goste, a posebno sve nominirane predstavnike turističkih destinacija, hotela, marina, kampova i plaža. „U provedbi akcije su nam, kao i ranijih godina, pomogli naši partneri – strukovne udruge i resorne institucije: Ministarstvo zaštite okoliša i prirode, Hrvatske vode, Hrvatski autoklub, Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, Kamping udruženje Hrvatske, Udruženje hrvatskih marina pri HGK te Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, a od ove godine i Hrvatska turistička zajednica, koja je uključena u ocjenjivanje dijela destinacija“, istaknula je Krešić Jurić.
Hrvatska turistička zajednica dodijelila je 24 nagrade pobjednicima u akciji „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“, te u projektima „Doživi Hrvatsku – Experience Croatia“ i „Eden“. Akcijom „Doživi Hrvatsku – Experience Croatia“ ocjenjuje se razina kvalitete kulturno-turističke ponude i opremljenosti, a nagrade su dodijeljene u kategorijama: destinacija kulture, kulturna ustanova, kulturno događanje i kulturni itinerar. Hrvatska turistička zajednica sa sustavom turističkih zajednica i u suradnji s Ministarstvom turizma, koje je i nositelj projekta Eden, svake godine provodi izbor za Europsku destinaciju izvrsnosti. Ove je godina tema u akciji „Eden“ bio pristupačni turizam.
''Iza svakog gosta koji prvi put dolazi ili onog koji nam se vraća, kao i iza svake pozitivne preporuke, stoji jasno osmišljena strategija i izniman rad turističkih djelatnika. Uvjeti na tržištu su sve oštriji, svako malo pojavljuje se neka nova destinacija, neki novi sadržaj ili iskustvo koje tržišnu utakmicu čini sve napetijom i neizvjesnom te poslovanje i napredovanje nije nimalo lako, stoga s pravom svi zajedno možemo biti ponosni na ostvarene rezultate. Projekt „Čovjek ključ uspjeha“, osmišljen je upravo s ciljem odavanja priznanja pojedincima koji predstavljaju stvarne kotačiće koji pokreću stroj hrvatskog turizma i koji svi moraju biti usklađeni da bi taj stroj dobro radio, tako već desetu godinu zaredom ostvaruje svoj cilj', istaknula je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.
Sutra, 25. listopada, u izravnom televizijskom prijenosu bit će proglašeni pobjednici u akciji „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“, za čiju je nagradu ove godine, namijenjenu najboljima od najboljih, kroz suradnju s mladim hrvatskim dizajnerima, realiziran i novi dizajn.Također, sutra će biti predstavljeni i pobjednici u akciji „Čovjek ključ uspjeha u turizmu'' i dodijeljena Hrvatska turistička nagrada, koja se dodjeljuje u dvije kategorije, kao Nagrada za životno djelo i Godišnja nagrada Anton Štifanić.
Nagrade prve večeri DHT: