Velika posjećenost panela „If You Havent Been to Croatia, Your're a F…ing Idiot!“ tijekom Weekend Media Festivala dokaz je kako je razvoj turizma u Hrvatskoj u ovom trenutku doista top tema u hrvatskoj javnosti. Sudionici panela bili su ministar turizma Darko Lorencin, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović te producent CBS-a Peter Radovich. Na pitanje kakav turizam želimo u Hrvatskoj ministar Lorencin odgovorio je kako želimo turizam koji ima kvalitetu i koji je integriran u društvo i u hrvatsko gospodarstvo te turizam kojim zarađujemo. Tijekom panela ministar je naglasio kako trebamo kreirati nekoliko punktova koji će biti elitni i koji će imati još unaprjeđeniju kvalitetu proizvoda. Na pitanje na što mogu trošiti bogati turisti u Hrvatskoj, rekao je kako mogu potrošiti na nautiku i gastronomiju te posebne turističke proizvode, kojih je potrebno dodatno kreirati. „Turist koji dolazi u Hrvatsku većinom dolazi prvenstveno zbog sunca i mora, no u posljednjih nekoliko godina turisti traže dodatne proizvode, kao što su sport, rekreacija, kultura. Stvaranjem novih proizvoda omogućit će stvaranje novih motiva dolazaka, produljiti sezonu te donijeti veće prihode, istaknuo je ministar.“
Velika posjećenost panela „If You Havent Been to Croatia, Your're a F…ing Idiot!“ tijekom Weekend Media Festivala dokaz je kako je razvoj turizma u Hrvatskoj u ovom trenutku doista top tema u hrvatskoj javnosti. Sudionici panela bili su ministar turizma Darko Lorencin, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović te producent CBS-a Peter Radovich.
Na pitanje kakav turizam želimo u Hrvatskoj ministar Lorencin odgovorio je kako želimo turizam koji ima kvalitetu i koji je integriran u društvo i u hrvatsko gospodarstvo te turizam kojim zarađujemo. Tijekom panela ministar je naglasio kako trebamo kreirati nekoliko punktova koji će biti elitni i koji će imati još unaprjeđeniju kvalitetu proizvoda. Na pitanje na što mogu trošiti bogati turisti u Hrvatskoj, rekao je kako mogu potrošiti na nautiku i gastronomiju te posebne turističke proizvode, kojih je potrebno dodatno kreirati.
„Turist koji dolazi u Hrvatsku većinom dolazi prvenstveno zbog sunca i mora, no u posljednjih nekoliko godina turisti traže dodatne proizvode, kao što su sport, rekreacija, kultura. Stvaranjem novih proizvoda omogućit će stvaranje novih motiva dolazaka, produljiti sezonu te donijeti veće prihode, istaknuo je ministar.“
Na pitanje „zašto bih došla u Hrvatsku, a ne primjerice u Grčku ili Španjolsku, direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić naglašava da je Hrvatska zemlja različitosti, prometno lako dostupna, te na malom prostoru možete vidjeti, doživjeti i iskusiti nekoliko vrsta odmora.
Matešić je istaknula kako na dalekim tržištima, primjerice Brazil, Kina, promoviramo Hrvatsku sa Slovenskom turističkom zajednicom, ali nismo zaboravili niti tržišta koja su tradicionalno orijentirana prema Hrvatskoj. Naglasila je kako osim klasičnih kanala oglašavanja, HTZ od ove godine snažnije ulaže u on line oglašavanje te na svojoj Facebook stranici „Love Croatia“ ima gotovo milijun lajkova.
Što se tiče ljubaznosti i kvalitete kadrova u turizmu ministar je istaknuo kako je potrebno kvalitetnije educirati te naglasio kako je Ministarstvo turizma u intenzivnim pripremama za unaprjeđenje sustava, za što želi povući sredstva iz Socijalnog fonda EU. „Kad se gledaju komponente prirodnih ljepota, tu smo u prednosti pred svim zemljama na Mediteranu, no moramo poraditi na uslugama. Osim toga, svaka je osoba u Hrvatskoj promotor Hrvatske kao destinacije i hrvatskog turizma te toga svi trebaju biti svjesni,“ ističe ministar Lorencin.
Na kraju panela sudionici su se složili kako se Hrvatsku u tri riječi može opisati kao – različitu, uzbudljivu i drugačiju od drugih.