Danas je u Muzeju za umjetnost i obrt javnosti predstavljena mrežna stranica projekta „Turistička kultura“, kao dugoročni projekt obrazovanja mladih i jačanja hrvatskih turističkih potencijala s ciljem podizanja svijesti o hrvatskim kulturno-turističkim i povijesno-zemljopisnim posebnostima te povezivanja izobrazbe o njima u državni osnovnoškolski obrazovni sustav.
Osnovni ciljevi toga društveno odgovornog projekta, kako je rečeno na predstavljanju, je podizanje svijesti javnosti o turističkim potencijalima i bogatoj kulturnoj baštini Hrvatske i na temelju toga nužnost obrazovanja mladih iz područja turističke kulture koja je moguća i kao novi školski sadržaj. Cilj projekta je također dugoročna izgradnja imidža Hrvatske kao turističke zemlje i unaprjeđenje upravljanja turističkom ponudom i održivim razvojem turizma u Hrvatskoj.
Ovaj projekt omogućuje korisnicima da upoznaju svoj mjesni, područni i nacionalni identitet, da upoznaju druge identitete i vrijednosti, ali i nauče temeljne pojmove o turizmu, osnove poduzetništva u turizmu i kulturi, rekla je Nansi Ivanišević, pokretačica projekta.
Mrežna stranica projekta „Turistička kultura“ i izdanje interaktivnog priručnika Turističke kulture multimedijski je sadržaj koji će svim zainteresiranima omogućiti preuzimanje brojnih podataka o našoj zemlji. Uz Priručnik, na mrežnim stranicama su predstavljeni radovi učenika hrvatskih osnovnih i srednjih škola te učenika iz dijaspore, sudionika projekta.
O projektu su govorile Anela Borčić, ravnateljica osnovne škole Vis i dr. sc. Lucija Poljak, ravnateljica osnovne škole "Pučišća", koje su od početka aktivno uključene u projekt.
Projekt su pokrenuli Ured državne uprave u Splitsko-dalmatinskoj županiji i udruga Prokultura - Split u suradnji s osnovnim školama Vis i Hvar. Kao vrijedan kulturno-obrazovni sadržaj, nedugo nakon toga, prepoznala ga je i Coca-Cola HBC Hrvatska, postavši glavni partner u sklopu svojih društveno-odgovornih projekata.