Hrvatska turistička ponuda uspješno predstavljena na sajmu ITB u Berlinu

Prvog dana jednoga od najvažnijih turističkih sajmova u svijetu, berlinskog ITB-a, Hrvatska turistička zajednica na konferenciji za medije predstavila je turističku ponudu naše zemlje. Na konferenciji se okupilo četrdesetak predstavnika njemačkih, poljskih i hrvatskih medija, a u svom uvodnom govoru direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić, osvrnuvši se na turističku sezonu koja je za nama, zahvalila im je na doprinosu iznimnim turističkim rezultatima Hrvatske u 2012.  

„Prošla je godina za hrvatski turizam bila osobito uspješna, nametnuli smo se kao turistički lider na Mediteranu, no za nas, to je tek početak. Marljivo radimo na unapređenju kvalitete sadržaja, širenju ponude i stvaranju novih turističkih doživljaja u našoj zemlji, što ćete, uostalom, imati priliku iskusiti dođete li u Hrvatsku“, istaknula je Matešić te pozvala novinare da u bilo koje doba godine, ne samo ljeti, posjete našu zemlju, naglasivši kako ih „u svakom dijelu Hrvatske, a ne samo na našoj obali čeka još mnogo neispričanih priča“.

Direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu, Mato Radić predstavio je presjek turističke ponude po pojedinim regijama, posebno se osvrnuvši na specifične oblike turizma i naše najjače turističke adute, kao što su naši mnogobrojni otoci, nacionalni parkovi i parkovi prirode, UNESCO-ovi gradovi, brojna nematerijalna dobra, kao i povijesna odredišta te nautički turizam. Na samom kraju prezentacije prikazan je novi spot za Porsche, snimljen  na otoku Pagu, a Mato Radić naglasio je kako se prirodne ljepote Hrvatske sve više prepoznaju kao idealna kulisa za različite promidžbene i filmskih uratke.

Okupljene novinare zanimalo je kakva su očekivanja od ulaska Hrvatske u Europsku uniju po pitanju turističkih rezultata, na što je Meri Matešić objasnila kako će to zasigurno doprinijeti imidžu naše zemlje na svjetskom turističkom tržištu, no da je, i neovisno o tome, Hrvatska u Europi i svijetu prepoznata kao atraktivna destinacija koju itekako vrijedi posjetiti, što se ogleda u konkretnim rezultatima hrvatskog turizma. Po završetku konferencije, za novinare je održana prezentacija i degustacija hrvatskih vina, predstavljena je njihova povijest i ponuda po regijama. Vina autohtonih hrvatskih sorti oduševila su prisutne te su se tražile dodatne informacije o načinima njihove proizvodnje. Turistička ponuda Hrvatske na berlinskom se ITB-sajmu predstavlja se na štandu veličine 218 kvadratnih metara, a osim opće turističke ponude, svoje programe i destinacije predstavit će i pojedine turističke tvrtke i turističke zajednice.

O sajmu ITB

Sajam ITB Berlin je vodeći međunarodni stručni sajam turizma, na kojem se predstavlja cijela raznolikost putovanja. Stručni sajam čini ITB Berlin najvažnijom poslovnom platformom za globalnu turističku ponudu. Za stručne posjetitelje sajam je idealno mjesto za sklapanje poslova, susrete s poslovnim partnerima, upoznavanje novih trendova, koncepata i mogućnosti suradnje te svakako prilika za širenje postojećih kontakata. Prošle je godine na sajmu sudjelovalo gotovo 11.000 izlagača iz 187 zemalja, a tijekom pet dana održavanja zabilježeno je više od 113.000 stručnih posjetitelja. Sa sajma i popratnih događanja izvještavalo je 7000 novinara, a vrijednost ugovorenih poslova dosegla je iznos od šest milijardi eura. Sajam ITB Berlin održava se od 1966. godine.
 



Pisane vijesti