Valamar s nižim cijenama pića ove godine očekuje rast rezultata

Jedna od najvećih hotelskih grupacija u Hrvatskoj Valamar s početkom ove godine snizila je cijene pića i napitaka u svim svojim objektima u prosjeku za 2 do 12 posto i to slijedom smanjenja stope PDV-a za ugostiteljske usluge, čime je ujedno postala i prva veća hotelske tvrtka koja je to učinila i javno objavila i koja ove godine očekuje dalji rast rezultata.

Sniženje cijena jedan je od očekivanih efekata nove diferencirane stope PDV-a od 10 posto na ugostiteljske usluge koja se počela primjenjivati s 1. siječnjem ove godine, a osim Valamara za sada su sniženja cijena najavili (i provode) još samo mali i obiteljski hoteli, članovi Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela. U njihovim su objektima snižene cijene pića odnosno domaće vode i vina 5 do 10 posto.

Valamar je, kako su danas izvijestili iz te kuće, odlučio sniziti cijene najprodavanijih proizvoda iz ponude pića i napitaka pa je tako primjerice cijena kave smanjena 5 do 12 posto, piva 5 posto te vode i sokova od 2 do 10 posto.

U takvom potezu predsjednik Uprave tvrtke Valamar hoteli i ljetovališta Peter Fuchs vidi priliku za povećanje konkurentnosti i potrošnje gostiju u njihovim hotelima, apartmanskim naseljima i kampovima, dok sniženje stope PDV-a ocjenjuje za svaku pohvalu, jer omogućuje dodatna ulaganja u unapređenje kvalitete.

Iznosi i podatak da će Valamar ove godine u pripremu sezone odnosno u obnovu dijela smještajnih objekata u Rapcu, Poreču, Krku i Dubrovniku uložiti 170 milijuna kuna, podsjećajući da je Valamar u zadnjih 11 godina u obnovu objekata i usluge uložio 1,7 milijardi kuna.

Uvjeren je i da u ovoj godini i hrvatski turizam i Valamar kao tvrtka može ponoviti odlične rezultate iz prošle godine, kako zbog uvođenja sniženje stope PDV-a, tako i zbog očekivanja bolje percepciji Hrvatske kao nove članice EU-a, što bi moglo značiti i više turista iz EU-a, posebno s njemačkog govornog područja s kojeg je i prošle godine bilo i dvoznamenkastih porasta.

Za Valamar najavljuje da će ove godine raditi na dodatnom unapređenju kvalitete ponude i usluga, uvesti i neke nove usluge i proizvode za cijelu godinu čime planiraju dodatno unaprijediti poslovanje u proljeće i jesen. (Hina)



Pisane vijesti