Logotip Hrvatske turističke zajednice danas je u Providenceu, SAD, proglašen jednim od 10 pobjednika nagrade ReBrand 100 za 2006. godinu.
Usporednim prikazom starog i novog logotipa hrvatskog turizma međunarodni žiri je odlučio nagraditi upravo naš logotip. Ovo je veliko priznanje hrvatskom brandu i turističkoj branši kojom se hrvatska promovira u svijetu.
ReBrand 100 dodjeljuje se stotini najdinamičnijih i najuspješnijih preoblikovanih (rebrendiranih) logotipova sa svih strana svijeta. Kriteriji prema kojima su izabrani pobjednici najboljih preoblikovanja logotipova su čista i jasna transformacija za poboljšanje strategijske objektivnosti, nadmašena očekivanja i/ili uklopljen element iznenađenja, naziranje emotivne veze sa ciljanom publikom i sposobnost za šire prepoznavanje i ostvarenje.
Novi logotip HTZ-a dizajnera Borisa Ljubičića donio je svježinu i prepoznatljivost Hrvatske na turističkom tržištu. Obzirom da je Hrvatska zemlja tisuću otoka i blistavog plavog mora, prostranih žitnih polja i gustih šuma, logotipom HTZ-a isprepliću se plava, žuta i zelena boja, a kao najvažniji detalj dva kvadrata (crveni i plavi) koji predstavljaju vizualni kod Republike Hrvatske. Posebnost rješenja logotipa je i njegova prevodivost na sve jezike svijeta jer je autor oblikovao posebnu tipografiju kojom se naziv Hrvatska ispisuje s obvezna dva kvadrata i slovom "A" u plavom kao inicijal od Jadranskog mora.
Nagrada ReBrand 100 je još jedna u nizu uspjeha ostvarenih suradnjom Hrvatske turističke zajednice i dizajnera Borisa Ljubičića.