Uz organizacijsku pomoć Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji, 20. lipnja 2012. godine u Beču je u restoranu Ragusa održana prezentacija projekta EDEN i pet hrvatskih destinacija izvrsnosti. Predstavnike turoperatora, turističkih agencija i medija koji su se odazvali u velikom broju, pozdravio je u ime HTZ-a, direktor Predstavništva Ranko Vlatković te veleposlanik RH u Austriji Gordan Bakota.
U uvodnom dijelu, predstavnica Glavnog ureda HTZ-a, Dubravka Auferber istaknula je kako Hrvatska od samog početka, od 2006. i 2007. godine sudjeluje u projektu EDEN koji promovira modele održivog razvoja turizma, turistički manje razvijene destinacije, ukazuje na kvalitetu i raznolikosti, potiče druge destinacije da prihvate modele održivog razvoja i utječe na suzbijanje sezonalnosti. Sve destinacije izvrsnosti na završnoj svečanosti u Bruxellesu potpisuju Deklaraciju o europskoj mreži kojom se obvezuju na daljnje ulaganje u održivi razvoj, a radionice i razni skupovi koje organizira Europska komisija, kao i Udruga EDEN, pružaju priliku za međusobnu suradnju, razmjenu iskustava i zajedničku promidžbu svih destinacija izvrsnosti. Osim EDEN mreže, koja promovira sve destinacije izvrsnosti, Hrvatska je prema preporuci Europske komisije imenovala svoju ambasadoricu Lidiju Komes, novinarku Hrvatskog radija, urednicu emisije „Slušaj kako zemlja diše“ i autoricu projekta Najljepši školski vrtovi, koja koristi svaku priliku da predstavi projekt i hrvatskih 5 destinacija izvrsnosti.
Predstavnici austrijskih medija te turističkih agenata tom su prigodom upoznati s načinom izbora destinacije izvrsnosti u Hrvatskoj, a predstavnici Sv. Martina na Muri, Đurđevca-grada Picoka, NP Sjeverni Velebit, grada Nina i Pustare Višnjica pozvali su nazočne da dođu i otkriju izvrsnosti hrvatskih destinacija. U svojem izlaganju upoznali su nazočne sa kvalitetama destinacija izvrsnosti kao što su položaj i dobra prometna povezanost, prirodna i kulturna baština, događanja i manifestacije, gastro i eno ponuda, autohtoni proizvodi i suveniri te smještajni kapaciteti. Na kraju su izjavili kako im je titula „Europske destinacije izvrsnosti“ doprinijela povećanju broja gostiju, prepoznatljivosti destinacije koja brine o ekologiji i očuvanju prirodne i kulturne baštine, mogućnost lakšeg dolaska do sredstava za realizaciju svojih projekata i sudjelovanja u raznim europskim projektima. Također, istaknuto je kako su navedena odredišta postala zanimljiviji partner za prekograničnu suradnju, interesantnije potencijalnim ulagačima u turizam te da su potakla lokalno stanovništvo i upravu da ulaže u smještajne kapacitete, ugostiteljske objekte, nove projekte i manifestacije, suvenire, uređenje okućnica i cijele destinacije.
Navedena prezentacija je dio programa promidžbe za koju će Hrvatska turistička zajednica dobiti potporu od Europske komisije temeljem prijave za sudjelovanje u projektu 2011./2012. na zadanu temu „Promocija projekta EDEN i nacionalnih destinacija izvrsnosti“.