Brošure Hrvatske turističke zajednice za organizatore 83. Sajma knjiga u mađarskom Szegedu svojom kvalitetom i literarnim sadržajima nisu samo turistički prospekt nego predstavljaju i korisnu literaturu. Organizatori spomenutog sajma, održanom od 7. do 11 lipnja. 2012. godine, omogućili su Hrvatskoj turističkoj zajednici da na posebnom štandu predstavi svoje brošure tiskane na mađarskom jeziku. Posjetitelji sajma mogli su se upoznati s brošurama Kulturna baština, Prirodna baština, Image brošura (Hrvatska – Mediteran kakav je nekada bio), Slavonija, Baranja, Središnja Hrvatska te Gastronomija. Ovu vrstu promidžbe hrvatskih ljepota Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Budimpešti provodi već 4. godinu za redom.
Nadalje, na redovnom zajedničkom druženju nacionalnih turističkih predstavništva s mađarskim novinarima i predstavnicima turoperatora, održanom 13. lipnja 2012. godine predstavile su se Turističke zajednice županija Dubrovačko-neretvanska, Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska te Zadarska a u kulturnom dijelu programa nastupila ja klapa Bura iz Zadra. Događanju je nazočilo više od stotinu gostiju.
Promidžbene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice nastavile su 14. lipnja 2012. godine roadshow prezentacijom na budimpeštanskoj tržnici tijekom koje su se predstavile turističke zajednice hrvatskih klastera Dalmacije, Dubrovnika, Splita, Šibenika i Zadra. Prostor gradske tržnice "Nagyvasarcsarnok", dnevno posjeti više od 20.000 ljudi. Uz obilje promidžbenih materijala i degustaciju domaćih proizvoda, stručni informatori, izvorni govornici mađarskog jezika pružali su informacije posjetiteljima tržnice posebice s naglaskom na blizinu hrvatskih turističkih odredišta.
Mađarska je jedno od 6 najvažnijih emitivnih turističkih tržišta. U 2012. godini je u periodu siječanj-svibanj u odnosu na isto razdoblje 2011. godine ostvaren je porast turističkog prometa u dolascima + 5 posto i noćenjima + 3 posto.