Turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u suradnji i uz podršku Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Briselu, od 27. do 29. ožujka predstavljaju svoju bogatu turističku ponudu na roadshow prezentaciji u središnjoj hali briselskog glavnog kolodvora Gare Centrale / Centraal Station.
Briselski glavni kolodvor najvažniji je i najprometniji kolodvor u Belgiji. Kroz kolodvor svakodnevno prođe oko 150.000 putnika. S obzirom na središnju poziciju unutar kolodvora odmah ispred šaltera za prodaju karata, te znatnu frekvenciju putnika (budući da se kroz glavni kolodvor ulazi i u briselsku podzemnu željeznicu), posjećenost je prvog dana prezentacije bila izvrsna. Posjetitelji su iskazali veliki interes za hrvatskom turističkom ponudom i želju da svoj odmor provedu u nekom od brojnih dalmatinskih odredišta.
Hrvatska je jedino turističko odredište koje se ovom prigodom predstavlja na ovoj lokaciji. Istovremeno s roadshow prezentacijom, u suradnji s popularnim, besplatnim dnevnim novinama „Metro“ koje imaju oko milijun čitatelja, uglavnom putnika u vlaku ili podzemnoj željeznici, objavljen je i oglas i organizirana nagradna igra u kojoj čitatelji mogu osvojiti nagradno putovanje u Dalmaciju. Na oglasu je također objavljena obavijest o održavanju roadshow prezentacije na glavnom kolodvoru, što je također doprinijelo dobroj posjećenosti hrvatskog štanda.
Promidžbene aktivnosti upravo ovih četiriju županija na ovom tržištu izrazito su važne iz više razloga: zbog letova prema dalmatinskim odredištima, bogate i raznovrsne turističke ponude, te aranžmana kod belgijskih turoperatora, koji sa svojim brošurama i promidžbenim materijalima također sudjeluju u ovoj akciji, ali i činjenice da su Belgijanci dobri „potrošači“ i spadaju među goste koji su spremni izdvojiti poprilična sredstva za svoj odmor.