Turistička zajednica grada Varaždina nastavila je s projektom postave turističke interpretacije i signalizacije te su postavljene interpretacijske ploče varaždinskih simbola – vodeće hrvatske modne kompanije Varteksa, gradske tržnice te željezničkog kolodvora.
Varaždin je jedan od prvih gradova u Hrvatskoj u kojem je započelo sustavno postavljanje turističke signalizacije i interpretacije. Projekt je započet interpretacijom palača i ostalih turistima zanimljivih građevina i lokacija, a slijedila je postava putokaza na širem području grada te u povijesnoj jezgri. Interpretacijske su ploče postavljene na zgradu tržnice i željezničkoga kolodvora, a onu na Varteksovoj robnoj kući postavio je dugogodišnji Varteksov šnajder Stanko Petrinić.
Direktorica Turističkog ureda TZ grada Varaždina, Branka Tropp tom je prilikom istaknula kako je postavom novih interpertacijskih ploča i simbolično započela turistička sezona u Varaždinu. U nekoliko se posljednjih godina Varaždin na tržištu pozicionirao kao izletnička, tj. city break destinacija, a za tu je vrstu gostiju Turistička zajednica osmislila i nove sadržaje i nove modele promotivnih aktivnosti. te smo sigurni da će aktivnosti turističke zajednice te proaktivnost svih ostalih zainteresiranih poslovnih subjekata i ove godine dovesti do pozitivnih rezultata, zaključila je.
Turistička zajednica grada Varaždina također je predstavila nove promotivne aktivnosti - redizajn weba (www.tourism-varazdin.hr), facebook (www.facebook.com/volimvarazdin) i nove tiskane materijale.