Hrvatska turistička ponuda na beogradskom sajmu

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u petak je u sklopu 34. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu predstavila turističku ponudu Hrvatske pozvavši turiste iz Srbije da godišnje odmore provedu u Hrvatskoj.

Vršitelj dužnosti ravnatelja Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić u obraćanju gostima istaknuo je kako je Hrvatska u 2011. godini ostvarila ključna tri turistička cilja - ostvarenje povećanog tržišnog udjela na međunarodnom tržištu, povratak domaćeg gosta u hrvatska odredišta i produljenje sezone. Navodeći kako se proteklih godina bilježi stalan rast broja dolazaka turista iz Srbije, Bulić je kazao kako je 2011. godine u Hrvatskoj zabilježeno više od 85 tisuća dolazaka iz Srbije te više od 525 tisuća noćenja.

U 2011. godini ukupno je u Hrvatskoj, kako su priopćili iz HTZ-a, zabilježeno gotovo 11,5 milijuna dolazaka što je, kako navode, više za osam posto u odnosu na 2010. godinu te je također porastao broj turističkih noćenja za sedam posto i iznosi više od 60 milijuna. Istaknuto je i kako HTZ ima za cilj pozicionirati Hrvatsku kao jednu od vodećih turističkih zemalja Mediterana s naglaskom na kvalitetu ponude i "ekološku zeleno-plavu očuvanost prostora".

Prezentaciji HTZ-a na sajmu turizma nazočio je i hrvatski veleposlanik u Beogradu Željko Kuprešak, a predstavljen je i promotivni film "Oda radosti", koji je HTZ snimila u sklopu priprema promocije nove turističke sezone u 2012. godini.

Međunarodni sajam turizma, zajedno s trećim Sajmom vina i osmim Međunarodnim sajmom hotelsko-ugostiteljske opreme, otvoren je 23. i traje do 26. veljače. Na sve tri manifestacije ukupno će se predstaviti više od tisuću izlagača, a među njima je više od 250 inozemnih izlagača iz 43 zemlje. (Hina)



Pisane vijesti