Uspješan nastup Zagreba u Indiji

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom u Mumbaiu, kada je Zagreb osvojio nagradu „Award for Excellence – the most promising new destination“ kao najpoželjnija nova destinacija te osam postotnim povećanjem dolazaka gostiju iz Indije u 2011. godini, Turistička zajednica grada Zagreba sudjelovala je na poslovnim radionicama TOW (Travel Outbound Workshop) u gradovima Mumbai – Bangalore - New Delhi, u razdoblju od 6. do 9. veljače, priopćeno je iz ureda TZ Grada.

Na radionicama u Indiji, sudjelovalo je 30-ak izlagača iz cijelog svijeta (Turska, Čile, Peru, Tajland, Vijetnam, Dubai, itd.), a iz Hrvatske su jedini predstavnici bili TZGZ te agencija Uniline. Jedan od pokrovitelja spomenutih radionica, bio je zračni prijevoznik Qatar Airways, koji se povezao s Turističkom zajednicom grada Zagreba te su održane zajedničke prezentacije na kojima je, između ostalog, promovirana direktna linija Doha - Zagreb. Naime, Qatar Airways prepoznao je veliki potencijal indijskog tržišta te, otvaranjem direktne zrakoplovne veze Doha – Zagreb 9. svibnja, očekuje interes gostiju ne samo s arapskog poluotoka, već i iz Indije.

Na sve tri radionice, odazvalo se oko 500 agenata koji su pretežno bili zainteresirani za ponudu Zagreba i Hrvatske, a najčešća pitanja odnosila su se na pogodno vrijeme putovanja, mogućnosti MICE i poticajnih putovanja te da li je u Hrvatskoj dostupna indijska hrana ili barem vegetarijanska.

Zagreb već u svibnju i lipnju očekuje veće grupe indijskih gostiju koje su najavljene i odsjedaju u hotelu The Westin. Treba još istaknuti da prema pojedinim istraživanjima, indijski gosti samo za poklone (suvenire) sa svojih putovanja, prosječno troše oko 1.500 €, a kao brzo razvijajuće tržište sve više Indijaca putuje u Europu bilo poslovno ili privatno.
 



Pisane vijesti