Hrvatska turistička zajednica sa svojim Predstavništvom i Ispostavom u Njemačkoj, u cilju stalnog kontakta sa što većim brojem djelatnika njemačkih putničkih agencija tradicionalno organizira roadshow prezentacije s vodećim turoperatorima na tom tržištu. Roadshow prezentacije daju mogućnost stupanja u neposredni kontakt s voditeljima i agentima prodaje u raznim krajevima Njemačke kako bi se hrvatska turistička ponuda predstavila profesionalnoj publici. Ispostava Hrvatske turističke zajednice iz Münchena nastupila je na jesenskom roadshow-u u organizaciji turoperatora FTI Touristik GmbH iz Münchena koji u svojoj ponudi ima programe za Hrvatsku.
Hrvatska turistička ponuda prezentirana je u Düsseldorfu, Kölnu, Frankfurtu, Stuttgartu te na završnoj večeri u Münchenu. Na tim nastupima više od 1.000 sudionika, u pravilu prodajnog osoblja turističkih agencija, imalo je mogućnost informirati se o novostima u turističkoj ponudi Hrvatske za 2012. godinu.
Gradovi domaćini prezentacija izabrani su na način da se Hrvatska predstavi na područjima iz kojih se ostvaruje najveći turistički promet iz Njemačke prema Hrvatskoj. U južnim predjelima nazočni su imali više interesa za informacije o dolasku vlastitim automobilom, a u sjevernim dijelovima uglavnom je iskazan dodatni interes za mogućnost uvođenja novih avio veza između zračnih luka na području Njemačke i Hrvatske.
Kako su prezentacije usmjerene na postizanje što većeg dosega prema putničkim agencijama koje svoje klijente mogu usmjeravati na pojedina turistička odredišta, kontinuirana komunikacija s istima od velike je važnosti za izgradnju efikasne prodajne mreže u vidu organiziranih dolazaka njemačkih gostiju u Hrvatsku.
U sklopu ovogodišnje prezentacije, turoperator FTI je predstavio svih 28 kataloga te nove segmente proizvoda koje taj organizator putovanja promovira na tržištu za sezonu 2012.