Brendiranje ruralnih proizvoda i regija za bolju prepoznatljivost

Za bolju tržišnu prepoznatljivost i profitabilnost proizvode i usluge ruralnih područja potrebno je brendirati kao i regije iz kojih dolaze u čemu Hrvatska ima veliki potencijal koji treba iskoristiti, poručio je njemački stručnjak Alexander Wirsig na današnjoj konferenciji "Marketing i brendiranje proizvoda i usluga ruralnih područja".

Ta je konferencija u organizaciji Srednjoeuropske inicijative (CEI), Ministarstva turizma i tvrtke Hrvatski farmer održana u sklopu 9. međunarodnog sajma ruralnih proizvoda Eko Etno Hrvatska Europa Tour u zagrebačkom Green Gold Centru i okupila je 50-ak domaćih i stranih sudionika.

Naglasivši da su proizvodi ruralnih područja sve traženiji u Europi i svijetu, Wirsig je kazao kako je važno da budu visoke kvalitete, privlačni i inovativni i s jasnim geografskim podrijetlom.

Imidž regije je, smatra, dobro koristiti pri stvaranju i brendiranju proizvoda te se to sve treba naći i u marketinškim strategijama.

Iznoseći iskustva ruralnog turizma u Austriji predstavnik Austrijske udruge ruralnog turizma Hans Embacher naglasio je da je u toj zemlji taj oblik turističke ponude dobro razvijen, ali problem su relativno mali posjedi.

Oni su, kako je kazao, već proveli brendiranje u ruralnom turizmu te svi objekti i imanja nose oznaku "Turizam na selu", nakon čega bilježe povećanje turističkog prometa, posebno iz Njemačke, Francuske i Italije. Uz ponudu autohtone kuhinje i odmora na zraku većina imanja nudi i razne druge aktivnosti, poput sudjelovanja u poljoprivrednim i drugim radovima na selu.

Sajam Eko Etno održava se u Green Gold centru od 26. do 30. listopada, a na pet tisuća četvornih metara svoje proizvode, stare zanate, folklor i tradiciju ruralnih područja predstavlja 400 izlagača iz šest županija i Zagreba te iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Poljske i Slovenije. (Hina)



Pisane vijesti