Radi omogućavanja boljeg protoka informacija i promocije kulturno-turističkih proizvoda Zajednica za kulturni turizam Hrvatske gospodarske komore (HGK) osnovala je 'Poslovni klub kulturnog turizma', koji je osmišljen kao burza ideja i mjesto povezivanja, prostor za redovito mjesečno sastajanje i prezentaciju najkvalitetnijih projekata iz kulturnog turizma.
Rekla je to na današnjoj konferenciji za novinare direktorica tog sektora Ondina Šegvić te dodala da će se u Poslovnom klubu, svake posljednje srijede u mjesecu, članovima Zajednice i medijima predstavljati uspješni, kreativni projekti kao primjeri na kojima treba učiti.
Neki od sljedećih događaja koji će biti predstavljeni u Poslovnom klubu su aktivnosti Muzeja Hrvatskog zagorja - Viteški turnir, Špancirfest, Dani Andautonije te Kuća o Batani.
Prema riječima predsjednika Zajednice kulturnog turizma HGK Tomislava Šole, kulturna komponenta u turističkoj ponudi trenutno je marginalizirana. Afirmacija kulture u turističkoj industriji treba se temeljiti na kvaliteti tako da ne postane isključivo roba, u čemu je nužna suradnja znanosti, odnosno kulturnih institucija i gospodarstva.
Zajednica za kulturni turizam HGK zadužena je za poticanje razvoja kulturnoga turističkog proizvoda na nacionalnoj i regionalnim razinama, a za sada je čine grupacija putničkih agencija, muzejskog turizma, za arheološki turizam te za interpretaciju baštine.
Ondina Šegvić je naglasila kako se priprema i osnivanje grupacija povijesnog i tradicijskog smještaja, povijesnih dvorana za seminare, kongrese i skupove te kreativnog turizma. (Hina)