Hrvatska gospodarska komora (HGK) izložbom "Be CROative" predstavit će hrvatsko gospodarstvo u Japanu od 22. do 26. rujna u sklopu najvećeg turističkog sajma u toj zemlji "JATA World Travel Fair", najavili su danas iz HGK.
Hrvatsku će uz HGK na tom sajmu, koji se održava od 24. do 26. rujna, tradicionalno predstavljati i Hrvatska turistička zajednice (HTZ).
Uoči otvaranja tog sajma, 22. rujna, održat će se posebna hrvatska konferencija za novinare na kojoj će predsjednik HGK Nadan Vidošević govoriti o geostrateškim prednostima Hrvatske i mogućnostima za ulaganje, dok će direktor HTZ-ovog predstavništva u Tokiju Eduard Katayma predstaviti Hrvatsku kao turističku destinaciju.
Multimedijalna izložba "Be CROative" na tom će sajmu u Tokiju na sto četvornih metara predstaviti više od 40 hrvatskih proizvoda nositelja znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" te svjetski poznate izume Hrvata.
Na videozidu prikazivat će se slike hrvatskih proizvoda popraćene tipičnim zvukovima mora, galebova, cvrčaka i dalmatinskih kampanela.
Drugog dana sajma u Tokiju, 25. rujna, u sklopu te izložbe održat će se i poseban program, Hrvatski sat, kada će posjetiteljima moći vidjeti etno kreacije dizajnerice Mine Petre, te čuti japansku glumicu i pjevačicu Izumi Yamaguchi kako pjeva dalmatinsku šansonu Meri Cetinić i Zdenka Runjića "Četiri stađuna".
Kao zanimljivost izložbe "Be CROative" u Japanu iz HGK ističu vitrine s hrvatskim proizvodima koje će biti označene QR kodom (matričnim dvodimenzionalnim bar kodom) iza kojeg se kriju podrobnije informacije o označenom predmetu, koji je izumljen upravo u Japanu. Za čitanje informacija o proizvodu dovoljan je mobilni aparat s integriranom kamerom i pratećom aplikacijom.
"JATA World Travel Fair" u Tokiju posjeti više od sto tisuća posjetitelja, a svoje proizvode, usluge i ponudu predstavlja više od 130 zemalja i regija iz svijeta. (Hina)
Pisane vijesti