Zagrebački i hotelijeri Zagrebačke županije trebali bi se više povezati i surađivati s ostalim turističkim subjektima na razvoju proizvoda, kodeksu poslovanja te strategiji cijena kako bi se izbjegla prisutna praksa dampinških cijena pojedinih hotelijera koji noćenje u hotelima s pet zvjezdica naplaćuju niže od onih s tri zvjezdice, upozorili su danas članovi Vijeća hotelijera Zagreba i Zagrebačke županije.
Na sjednici Vijeća održanoj u HGK Komora Zagreb istaknuto je kako je za hotelijerstvo važno da ne spušta cijene u vrijeme krize. S obzirom da je svima interes što bolji prihod, gostima se u teškim vremenima poput zadnje dvije godine, umjesto niže cijene, trebaju ponuditi dodatne usluge za istu cijenu, istaknuo je predsjednik tog Vijeća Zdenko Posavec (iz Hotela Antunović) na sjednici Vijeća održanoj u HGK Komori Zagreb.
Spuštanjem cijena ispod svake mjere neki hotelijeri preotimaju goste drugima, pa je stoga Vijeće zaključilo da se hotelijeri trebaju dogovoriti koja bi bila bar okvirna granična cijena za pojedinu kategoriju hotela, a koja općenito za destinaciju Zagreb.
To imaju svi veliki gradovi u Europi, Beč, Prag, Budimpešta i drugi, pa bi trebali imati i u Zagrebu, smatra nova predsjednica Uprave zagrebačkog Hotela Dubrovnik Suzana Marić i napominje da, ako se to hotelijeri i ostali u turizmu grada uspiju dogovoriti, cijene hotela i aranžmana za Zagreb više neće tako lako diktirati touroperatori kao sada.
Marić preporučuje i da se napravi tržišna analiza cijena hotela u gradovima u regiji, posebno za korporativne klijente, kao i da se pojačaju marketinške aktivnosti u turističkom i kongresnom pozicioniranju Zagreba.
Članovi Vijeća u raspravi su se osvrnuli i na isplativosti gradnje kongresnog centra u Zagrebu što se najavljuje i čeka zadnjih deset godina, a po najnovijim izjavama gradonačelnika Milana Bandića projektna dokumentacija za gradnju trebala bi biti gotova do kraja ove godine.
Sam kongresni centar neće ničemu pomoći ako to ne bude pratila i gradnja nove gradske infrastrukture, od zračne luke i drugog, te ciljani marketing i prodaja, zaključili su zagrebački hotelijeri. (Hina)
Pisane vijesti