Danas je u Kutjevu održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s regionalnim turističkim zajednicama, odnosno turističkim zajednicama županija. Sastanku su prisustvovali Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta, Kristjan Staničić, direktor HTZ-a te 16 direktora regionalnih turističkih zajednica, dok su sastanak uvodnim i pozdravnim govorima otvorili Antonija Jozić, županica Požeško-slavonske županije i Josip Budimir, gradonačelnik Kutjeva.
Tijekom prvog dijela sastanka ministrica
Brnjac predstavila je
Nacionalni plan oporavka i otpornosti, odnosno pregled njegove dosadašnje provedbe kroz dva javna poziva za bespovratna sredstva za ulaganja u javnu i privatnu turističku infrastrukturu. Kako je rekla, ukupno je pristiglo 468 prijava, a privremene liste dobitnika i ugovori očekuju se u lipnju ove godine.
„Razvoj turizma na kontinentu od posebne nam je važnosti za razvoj cjelogodišnjeg i regionalno uravnoteženijeg turizma, stoga nam je veliko zadovoljstvo što smo koordinaciju s regionalnim turističkim zajednicama održali u Požeško-slavonskoj županiji. Na sastanku smo razgovarali o svim važnim strateškim aktivnostima koje Vlada RH poduzima u cilju razvoja održivog turizma, za koji je po prvi puta osiguran rekordan iznos sredstava u vrijednosti od 1,27 milijarde eura. Cilj nam je kroz cjelovitu reformu upravljanja turizmom hrvatski turizam učiniti otpornijim i konkurentnijim“, poručila je ministrica
Brnjac.
U sklopu svog izlaganja direktor
Staničić je, između ostalog, predstavio javne natječaje i pozive
Hrvatske turističke zajednice za turistički nerazvijena područja i kontinent, udružene turističke zajednice, strateške projekte te za organizaciju TOP događanja.
„Direktore regionalnih turističkih zajednica upoznali smo sa nizom aktivnosti koje trenutno provodimo poput predstavljanja ukupne hrvatske turističke ponude na najvećim turističkim sajmovima te marketinškim i PR aktivnostima. Drago mi je da kontinentalni dio Hrvatske kreira sve zanimljivije turističke projekte, kvalitetnu turističku infrastrukturu i turističke atrakcije koje su motiv dolaska gostiju u destinaciju. Kontinentalni, a posebno ruralni dio Hrvatske dobiva svoju turističku afirmaciju, a mi svake godine sve više promotivnih aktivnosti posvećujemo upravo kontinentalnom dijelu naše zemlje jer gosti danas, više nego ikada prije, traže očuvanu prirodu, zdravu hranu, mir i održivi turizam za koji ovaj kraj ima puni potencijal“, izjavio je direktor
Staničić.
U sklopu sastanka direktor Staničić je predstavio i dosadašnji tijek provedbe
Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, a čija je prva faza provedbe uspješno završena. Kako je rekao
Staničić, tijekom prve predselekcijske faze pristiglo je čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 14 međunarodnih, a ponude s idejnim rješenjima u sklopu druge faze natječaja zaprimat će se do kraja svibnja 2023.
Tijekom sastanka govorilo se i o provedbi marketinških kampanja i PR aktivnosti HTZ-a u prvoj polovini 2023., odrađenim sajamskim nastupima na najvažnijim emitivnim tržištima te realiziranim brojnim studijskim putovanjima novinara, blogera i influencera, a koja se realiziraju upravo u suradnji sa sustavom turističkih zajednica.
Predstavnici turističkih zajednica županija naglasili su kako je stanje bukinga vrlo dobro, kao i najave partnera pa se očekuje vrlo uspješna turistička godina. Navedeno potvrđuju i podaci iz sustava eVisitor prema kojima je u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj ostvareno 755 tisuća dolazaka i 2,1 milijun noćenja, što u odnosu na isto razdoblje 2019. predstavlja rast od 2 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima. Pritom su najviše noćenja ostvarili gosti s tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH, Njemačke, Austrije i Italije, a gledano prema destinacijama najviše je noćenja ostvareno u Zagrebu, Splitu, Rovinju, Dubrovniku i Opatiji.
Priopćenja