Ministar turizma
Damir Bajs posjetio je danas treći Zagreb Wine Gourmet Festival, kojemu je Ministarstvo turizma jedan od pokrovitelja.
Nakon obilaska Festivala u Muzeju za umjetnost i obrt, ministar je u izjavi za novinare naglasio važnost promocije hrvatskih vina i gastronomije, čemu posebno pridonose i ovakve manifestacije.
Podsjetio je i na inicijativu Ministarstva turizma, prema kojo će Ministarstvo i Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK) izraditi pravilnik kojim će se definirati što je hrvatska autohtona eno-gastronomska ponuda temeljem čega će zainteresirani ugostiteljski objekti, ako žele i zadovolje uvjete, moći dobiti certifikat odnosno nacionalni znak/brend da upravo to nude.
Takvo brendiranje hrvatskih ugostiteljskih objekata dio je nove promocije Hrvatske ne samo kao odredišta sunca i mora nego i dobre hrane i vina te novih doživljaja, rekao je ministar, dodavši kako se to radi unutar preobrazbe ukupne turističke promocije koja je počela ove godine i kojom bi se postupno Hrvatska na međunarodnom turističkom tržištu pozicionirala kao visokovrijedna destinacija životnog stila ('lifestyle'). Za takav 'preustroj' u promociji ove će se godine utrošiti otprilike 4 do 5 milijuna eura od ukupnih 30 milijuna eura predviđenih za promociju hrvatskog turizma, kazao je Bajs.
Zagreb Wine Gourmet Festival je manifestacija posvećena promociji Hrvatske kao eno-gastronomske i lifestyle destinacije, te je uz najbolje hrvatske proizvođače vina i delicija, ove godine predstavio izlagače iz Austrije, BiH, Italije, Mađarske, Novog Zelanda, Njemačke, Slovenije i Srbije.
Pisane vijesti