Općina Svetvinčenat, Drvenik i restoran Astorija iz Baške Vode, ovogodišnji su šampioni turizma Turističke patrole i dobitnici zvjezdica Večernjeg lista, a priznanja su im uručena u petak u kaštelu Morosini-Grimani u Svetvinčentu. Ustvrdivši kako je turistička patrola uspjela približiti manje poznata turistička mjesta čitateljima, ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac izrazila je zadovoljstvo ovogodišnjom turističkom sezonom u kojoj je, kako je rekla "ostvaren minimalni zacrtani cilj odnosno 60 posto od rekordne 2019. godine".
Općina Svetvinčenat je nagradu dobila za najbolju destinaciju kontinentalne Hrvatske, u kategoriji najbolje jadranske destinacije pobjedu je odnio Drvenik dok je nagradu za najbolji restoran na obali dobio restoran Astorija iz Promajne u općini Baška Voda. Riječ je o obiteljskom restoranu koji je nagradu dobio za cjelokupnu ponudu, kvalitetu hrane i pića te ljubaznost i dojam restorana.
Po riječima glavnog urednik Dražena Klarića, Večernji list nastavio je dugu tradiciju, od 1975. godine, te su ove godine u sklopu projekta "Turističke patrole" otkrivene čari manje poznatih odredišta kako bi se dao dodatni zamah promociji hrvatskog turizma.
"Jučer smo došli na 70 posto rekordne 2019. godine, uz manji broj dolazaka, ali veći broj noćenja i veću potrošnju krenuli smo prema onomu što nam je strateški cilj i što je zapisano u nacionalnoj razvojnoj strategiji i programu Vlade, a to je razvoj održivog turizma", rekla je ministrica Brnjac.
Spomenula je da je u Ministarstvu osnovana samostalna uprava za razvoj održivog turizma i konkurentnost turističke destinacije čime će se, kako je rekla "staviti dodatni naglasak na posebne oblike turizma kao što su zdravstveni, sportski i kulturni.
"Za posebne oblike turizma osigurali smo posebna sredstva financiranja. Kada govorimo o održivom razvoju turizma, onda treba reći da je vrijeme za pokretanje velikih investicija. Upravo to nam omogućuje Nacionalni plan oporavka i otpornosti gdje smo se uspjeli izboriti za 2,2 milijarde kuna bespovratnih sredstava koji će se uložiti u javnu turističku infrastrukturu, ali i privatnu", poručila je Brnjac dodavši kako je Ministarstvo pokrenulo mapiranje svih projekata koji će se moći sufinancirati.
Govoreći o najavama za posezonu istaknula je kako je buking dobar i za rujan i za listopad.
"Standardizirani su procesi putovanja, vrlo jasno se zna kako se dolazi i odlazi. Većinom je to populacija koja je cijepljena i mislim da možemo biti jako zadovoljni kako se sve odvija. Nastavljamo s investicijama", zaključila je Brnjac.
Naglasivši kako je Istra svjetski turistički brend, zamjenica istarskog župana Jessica Aquavita je istaknula kako se uspjeh nije dogodio preko noći, već je rezultat dugogodišnjeg rada, vizije i dobre suradnje svih ključnih dionika iz javnog i privatnog sektora.
"Istra je podjednako ulagala u obali i unutrašnjost, a valoriziranjem naše povijesti, kulture, tradicije enograstronomije i prirodnih ljepota stvorili smo posebne turističke destinacije", rekla je zamjenica istarskog župana. (Hina)
Pisane vijesti