Hrvatska i Turska ove su godine bile omiljeno tzv. last minute turističko odredište njemačkih turista, odnosno onih koji su se za putovanje odlučili u zadnji čas, pokazala je telefonska anketa Europskog turističkog instituta (ETI) iz njemačkog Triera o kojoj su danas izvijestili iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
U anketi je sudjelovalo 1.050 njemačkih ispitanika, od kojih je 50 posto izjavilo da su se za odredište za ovogodišnje ljetne odmore odlučili tek nakon ožujka, a njih čak 63 posto se pritom odlučilo za 'last minute' ponudu.
Isti institut navodi i da su unatoč sve većem trendu Hrvatske i Turske njemački turisti i ovoga ljeta na odmor najviše putovali po Njemačkoj (32 posto ispitanih), u Italiju (njih 11 posto) te u Španjolsku (9 posto).
Osjetno manje ih je ove godine putovalo u Grčku i Francusku. Među trendovima kod njemačkih turista direktor HTZ-ovog predstavništva u Frankfurtu Zlatko Deželjin ističe i sve veće korištenje Interneta za rezervaciju putovanja, budući ih je samo 27 posto anketiranih informacije i rezervaciju putovanja obavilo u putničkoj agenciji.
Za 28 posto u odnosu na lani među njemačkim je turistima poraslo i korištenje zrakoplovnog prijevoza, što je posljedica, pojašnjavaju iz Instituta, sve veće prisutnosti nisko budžetnih avio prijevoznika u Njemačkoj. (Hina)