Hrvatska turistička zajednica (HTZ) krajem svibnja i početkom lipnja pokreće intenzivnu promotivnu kampanju na nekoliko bližih i ključnih tržišta, kojom će uz poruku "The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think/Odmor koji zaslužujete bliži je nego mislite" pozivati turiste u Hrvatsku, doznaje se iz HTZ-a.
Upitani za komentar današnje objave iz Hrvatske udruge turizma (HUT) da je Hrvatskoj sada, nakon što je za vikend otvoreno više od sto hotela i kampova, potrebno što prije pokrenuti ciljane promotivne kampanje na ključnim tržištima, iz HTZ-a za Hinu ističu da kampanja kreće krajem ovog tjedna odnosno počekom lipnja.
"U tijeku je finalizacija media planova za kampanju na tržištima za čije je građane izgledno da će moći posjetiti Hrvatsku kada se u njihovim zemljama otvore granice. To su naši vjerni turisti iz bližih zemalja koji žele doći u Hrvatsku - Austrije, Češke, Mađarske, Slovenije, Slovačke, Njemačke, Italije i Poljske, i za njih smo pripremili direktnu pozivnu komunikaciju "The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think", najavljuju iz HTZ-a.
Aktivna i komunikacijska platforma "Enjoy The View from Croatia"
Uz najavu nove kampanje, koja je i prva jača tržišna kampanja od početka koronakrize, iz HTZ-a naglašavaju da su prošlog tjedna pokrenuli i online komunikacijsku platformu "Enjoy The View from Croatia/Uživaj u pogledu iz Hrvatske" koja je aktivna i dostupna ne samo HTZ-u nego i drugima za promociju.
"Ta je platforma dostupna na HTZ-ovim web stranicama i Instagram profilu i služi kao svojevrsni komunikacijski 'prozor' svima koji ju mogu vrlo jednostavno koristiti za vlastitu promociju", kažu iz HTZ-a, dodajući da je to važno i zbog promocije na tržištima s kojih turisti, kako kažu, na žalost neće tako brzo moći doputovati u Hrvatsku, poput primjerice UK, Skandinavije, Francuske, Italije, ali i dalekih Kine, SAD-a, Južne Koreje.
Promocija gastronomije
Istodobno, HTZ u suradnji sa australskim gastro portalom "Chef's Pencil" predstavlja hrvatsku gastronomiju, chefove i regionalne gastro specijalitete iz cijele Hrvatske. Sve će trajati tijekom idućih sedam tjedana, a u završnici promocije u srpnju predstavit će cjelokupnu hrvatsku gastro scenu u sklopu najboljih gastronomskih destinacija Europe.
Tu promociju iz HTZ-a drže važnom pogotovo sada jer je Australcima, među kojima je zadnjih godina raslo zanimanje za posjet Hrvatskoj, Hrvatska teško dostupna te da uz recepte sami pokušaju nešto pripremiti od hrvatskih specijaliteta. (Hina)
Pisane vijesti