Promidžbeni spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i Trgovačkog društva Rijeka 2020 s temom Europske prijestolnice kulture, u režiji redatelja Dalibora Matanića i produkciji Filmerije, predstavljen je u ponedjeljak u riječkom Art-kinu. Novi promidžbeni spot Rijeke - EPK 2020 snimljen je na temelju javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova, kojeg je raspisala TZ grada Rijeke, uz sufinanciranje HTZ-a. Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić zahvalio je na sjajnom uratku. Smatra da promotivni spot ima visoku umjetničku vrijednost te da, što je važno i za marketing, pobuđuje emocije. Rekao je da će HTZ i ove i sljedeće godine izdvojiti novac za promoviranje projekta Rijeke EPK 2020.
Spot je snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i, kako je rečeno, odražava simboliku luke različitosti, koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020.
Međunarodna premijera promidžbenog spota održana je na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, koja je trajala od 6. do 10. ožujka.
Redatelj Dalibor Matanić kazao je da je snimanje, kao i obično u Rijeci, bilo lijepo i zanimljivo, da je rado surađivao s Filmerijom, jer je riječ o ljudima koji vole Rijeku.
Direktorica tvrtke Rijeka 2020 Emina Višnić ocijenila je da se filmu pristupilo hrabro, da je neobičan te da je razvidno da je rađen ne samo za lokalnu, nego za europsku i svjetsku scenu.
Gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel smatra da je film izuzetno dobar, tipično riječki, iščašen i otkačen. Kazao je da je njemu sve što čini Rijeku, od kiše, riječke rock scene, kazališta, industrijske baštine, raznih generacija Riječana, industrijskih postrojenja. (Hina/FaH)
EU