Podravka i Istraturist partneri u izgradnji novog imidža Umaga


Prehrambena kompanija Podravka i turistička tvrtka Istraturist partneri su u projektu izgradnje novog imidža grada Umaga, koji za cilj ima prikazati Umag kao poželjno i prepoznatljivo mjesto za odmor, rekreaciju i zabavu, istaknuli su na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Uprave Podravke Zdravko Šestak i predsjednica Uprave Istraturista Gordana Tomičić.

Želja je da Umag zaživi kao destinacija u kojoj će svatko pronaći sadržaj za sebe, a novi slogan grada glasi - Umag: "1st point of Istra".

Šestak je kazao kako Podravka želi ostvarivati dobre rezultate, a znatan dio prihoda realizirati i u turizmu.

Mišljenja je kako je prirodno da se suradnja koju Podravka ima s Istraturistom proširi te da Podravka podrži projekte koji će s jedne strane oživjeti grad u kojem ima svoju tvornicu.

Šestak je kazao kako su u Umagu dijelom postali poznati zahvaljujući ATP-u, no drži kako Podravka ima još mnogo toga za ponuditi, posebice što se tiče gastronomske ponude.

Tomičić je istaknula kako je suradnja Podravke i Istraturista u gradnji novog imidža grada Umaga daljnji iskorak u partnerstvu dviju tvrtki.

Kazala je kako je moto i imperativ Istraturista svake godine nuditi nešto novo i kvalitetno, a Umag je bogat u svojoj ponudi počevši od vrhunskih hotela do vinara i klastera proizvođača maslinovog ulja.

Podsjetila je kako Umag ima 22 vrhunska vinara i klaster proizvođača maslinovog ulja koji broji 40 maslinara.

Tomičić nije željela reći koliko će Istraturist uložiti u spomenuti projekt, dok je Šestak istaknuo kako Podravka u Umag investira nekoliko milijuna kuna kroz sponzorstva teniskog turnira i ostale marketinške aktivnosti.

Na konferenciji za novinare je istaknuto kako mnogobrojne aktivnosti koje očekuju turiste i posjetitelje Umaga počinju 17. srpnja i traju do kraja kolovoza. U tom razdoblju bit će održani razni zabavni sadržaji, festival Fino&vino, koncerti itd. (Hina)


Pisane vijesti