Turistička zajednica grada Senja svečano će, 6. srpnja 2009. godine, predstaviti novi vizualni identitet te otvoriti novouređene prostorije.
Turistička zajednica Grada Senja je u suradnji s tvrtkom Palete kreativni tim osmislila novi vizualni identitet, kojim je zaokružena priča o prepoznatljivim točkama grada. Novi vizualni identitet ima sve što ovaj grad čini prepoznatljivim: stilizirano more, sunce, senjsku tvrđavu Nehaj i Velebit (u logotipu), glagoljicu (slovo E u imenu grada) i naravno, nezaobilaznu senjsku buru u sloganu “Bura doživljaja”.
Nakon kreiranja logotipa i slogana destinacije, razvijene su aplikacije identiteta: redizajniran je web, vizualni identitet preslikan je na novu opširnu image brošuru, kartu grada kao i na sve letke, plakate i druge promidžbene materijale namijenjene turistima, poslovnim partnerima, ali i građanima Senja.
Temeljem novog vizualnog identiteta izrađen je projekt uređenja prostorija Turističkog ureda i Turističkog informativnog centra, te preuređen prostor Turističke zajednice grada Senja.
Najave