U Njemačkoj, potvrdilo se to na prošlotjednoj burzi turizma ITB Berlin, buking za ljetnu špicu trenutno je slabiji tri do deset posto, a dobra je vijest da je odmor u vansezonskim mjesecima traženiji nego lani. Dok većinu jadranskih turističkih domaćina zabrinjavaju vijesti s njemačkog emitivnog tržišta, koje tradicionalno rano bukira svoja putovanja i nerijetko je vjesnik trendova u drugim zemljama, neki su na kontinentu našli odgovor kako privući goste i kad vlada neizvjesnost.
U zemlji koja daje najviše turista Hrvatskoj buking je u zastoju za sve tradicionalne ljetovališne destinacije na Mediteranu osim za Tursku, ali turistička industrija ne gubi nadu. Vjeruje se da se radi samo o odgođenom bukingu i da će ponajveći svjetski putnici Nijemci i ove godine otići na nešto više od 54 milijuna putovanja, koliko su ih poduzeli i lani.
U Termama Tuhelj u ukupnom broju stranih noćenja Nijemci su lani sudjelovali s 23 posto te su nakon Slovenaca najbrojniji gosti. Upravo Njemačka im se i dalje potvrđuje kao glavno tržište, s tim da je trenutni broj noćenja na razini lanjskih rezultata, ali istovremeno, zahvaljujući nešto višim cijenama nego lani, ostvaruju rast prihoda od vrlo pristojnih pet posto. Ističu i kako im raste broj individualnih posjetitelja, a pozitivne ovogodišnje prve brojke i najave za nadolazeće mjesece naslanjaju se na niz vrlo dobrih prethodnih godina.
"Podizanjem kvalitete usluga kontinuirano raste broj dolazaka i noćenja, a pametnom politikom cijena povećava se i zarada. Zahvaljujući tome Terme Tuhelj u prošloj su godini ostvarile dobit od gotovo milijun eura, dok je ukupan prihod iznosio 8,7 milijuna eura, a to je gotovo deset posto više nego 2017. U prošloj godini broj gostiju je porastao 8,3 posto te noćenja za 5,4 posto. Preciznije, prije dvije godine Terme Tuhelj ugostile su 47.707 turista, a tijekom prošle godine 51.663. Noćenja je, pak, u 2017. ostvareno 122.736, a lani 129.343“, ističe Vasja Čretnik, direktor Terma Tuhelj.
Pisane vijesti