Hrvatska turistička zajednica objavljuje natječaj za voditelja ispostave u Los Angelesu. Uz postojeće Predstavništvo HTZ-a u New Yorku voditelj ispostave u Los Angelesu bit će zadužen za promociju hrvatskog turizma na tržištu SAD-a. Isto tako, HTZ ponavlja natječaj za izbor direktora predstavništva i to za tržište Velike Britanije sa sjedištem u Londonu te za tržište Južne Koreje sa sjedištem u Seulu gdje se ured predstavništva HTZ-a otvara po prvi puta. Prijave i dokazi o ispunjavanju uvjeta te životopis kandidata, za sva tri radna mjesta, dostavljaju se najkasnije u roku od 15 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, odnosno do 21. ožujka 2019. godine.
Istaknuvši važnost navedenih tržišta u kojima Hrvatska proteklih godina bilježi značajan turistički rast, ministar Cappelli je nadodao: „Riječ je o iznimno bitnom natječaju u kojem tražimo najbolje kandidate koji će Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu predstavljati na nama iznimno važnim tržištima. Riječ je ujedno i o tržištima s kojih se ostvaruje najveća turistička potrošnja te koji ostvaruju veliki broj putovanja u svijetu. Naime, prema podacima Svjetske turističke organizacije turisti iz Sjedinjenih Američkih Država u 2017. godini ostvarili su inozemnu potrošnju od oko 120 milijardi eura, iz Velike Britanije 56,1 milijardi eura te Južne Koreje 27,1 milijardi eura. Posjetitelji s navedenih područja već su prepoznali Hrvatsku kao cjelogodišnju turističku destinaciju, no pred direktorima predstavništvima je vrlo izazovan zadatak s fokusom na razvoj promotivnih aktivnosti stoga za ove atraktivne poslovne pozicije tražimo visoku razinu stručnosti, znanje i dobro poznavanje turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno.“
„Zbog velikog broja nepotpunih i nevaljalih prijava ponavlja se natječaj za direktora budućeg ureda u Južnoj Koreji gdje po prvi puta otvaramo svoje predstavništvo budući da je riječ o tržištu koje za hrvatski turizam nudi velike potencijale. Također, ponavljamo natječaj za direktora predstavništva na tržištu Velike Britanije koje iz godine u godinu sve značajnije participira u ukupnim rezultatima hrvatskog turističkog prometa“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. „Naši dugoročni ciljevi podrazumijevaju još snažnije pozicioniranje Hrvatske na dalekim tržištima, posebno na tržištu SAD-a s kojeg projekcije govore o ovogodišnjem rastu prometa po stopi od 15 do 20 posto. To je razlog zbog kojeg po prvi puta otvaramo ispostavu u Los Angelesu“, nadodao je Staničić.
Turističko vijeće HTZ-a za potrebe provedbe natječaja oformilo je Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura. Predsjednicom Povjerenstva imenovana je Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma, a članove Povjerenstva čine direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predstavnici Turističkog vijeća HTZ-a Boris Žgomba, Tomislav Fain i Marcel Medak te profesor Dragan Magaš koji je član Povjerenstva kao vanjski suradnik. Povjerenstvo će po isteku roka za prijavu na natječaj evaluirati pristigle prijave, provesti intervjue s odabranim kandidatima o čemu će obavijestiti Turističko vijeće kojemu će i uputiti svoj prijedlog imenovanja.
Predsjednica Povjerenstva za evaluaciju pristiglih kandidatura, ujedno i glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić podsjetila je kako je pred Povjerenstvom izazovan zadatak evaluacije pristiglih prijava i intervjua s odabranim kandidatima te nadodala: „Pozivamo sve zainteresirane da se jave na upravo objavljene natječaje i predstave svoje ideje i kreativna rješenja. Očekujemo velik broj prijava hrvatskih stručnjaka iz područja turizma i marketinga te vjerujemo da ćemo naći najstručnije i najkompetentnije kandidate koji će, u zajedničkoj suradnji s Glavnim uredom HTZ-a i Ministarstvom turizma, kvalitetno predstavljati i pozicionirati našu zemlju na inozemnim tržištima."
Osim uvjeta propisanih Zakonom o radu i Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu, zainteresirani kandidati moraju ispunjavati i uvjete propisane samim natječajem. Kandidati, između ostalog, moraju imati završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij, imati najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima s područja turizma i/ili marketinga, aktivno znati jedan jezik uz poznavanje drugog svjetskog jezika ili znati jezik zemlje u kojoj će obnašati svoju dužnost, poznavati turističko tržište za koje se prijavljuju te izraditi program svog rada za narednu kalendarsku godinu. Direktor predstavništva, kao i voditelj ispostave imenuje se na mandatno razdoblje od tri godine.
„Na raspisane natječaje za tri vrlo atraktivne destinacije očekujemo kandidature kvalitetnih profesionalaca koji će svojim radom znati pridonijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao poželjne turističke destinacije“, poručio je Staničić.
Tekst javnog poziva sa svim informacijama mogu se pronaći na službenim web stranicama HTZ-a na slijedećoj
poveznici.
Pisane vijesti