Državni tajnik Glavina na konferenciji „Hrvatska kakvu trebamo“

Dvije godine nakon prve konferencije danas je u Zagrebu održana druga iz serije konferencija “Hrvatska kakvu trebamo”, na kojoj je sudjelovao državni tajnik Tonči Glavina. Tema konferencije je gdje se Hrvatska nalazi danas u društvenom, gospodarskom i političkom smislu, što se promijenilo u protekle dvije godine i koji su ključni koraci koje je potrebno napraviti kako bi se osigurao razvoj i uspjeh Hrvatske. U sklopu konferencije organizirano je devet stručnih izlaganja i šest panel diskusija. Iako je turizam kao horizontalna djelatnost vezan uz brojne gospodarske i društvene segmente, naglasak u sklopu konferencije stavio se na povezivanje poljoprivrede i turizma, odnosno održana je panel diskusija pod nazivom: „POLJOPRIVREDA I TURIZAM“ na kojoj je sudjelovao državni tajnik Glavina.

Tom prilikom državni tajnik Glavina istaknuo je kako je gastronomija danas sadržaj koji može značajno utjecati na percepciju cijele destinacije te na razinu zadovoljstva gostiju s cjelokupnim turističkim iskustvom.

„Hrvatska je dobila nova dva restorana s Michelinovom zvjezdicom te ovim putem čestitam djelatnicima Noela i Draga di Lovrana na velikom priznanju te Pelegriniju, Monte i 360 na zadržavanju svog statusa vrhunskih restorana. Hrvatska tako sada ima ukupno 63 restorana na popisu Michelina, a to je najbolji dokaz kako je kvaliteta naše gastronomije sve više prepoznata u svijetu.“

Osim toga, državni tajnik nadodao je kako će Ministarstvo turizma uskoro predstaviti akcijski plan razvoja gastro turizma koji će dati smjernice za budući razvoj ovog vrlo vvažnog proizvoda.

„Razvoj hrvatske gastronomske ponude mora biti odraz usuglašenih razvojnih načela dionika. Prije svega važno je poticanje razine povezivanja dionika gastronomske i gourmet ponude na destinacijskoj i sektorskoj razini te jačanje ljudskih potencijala u svim sastavnicama lanca vrijednosti gastronomske i gourmet ponude“, zaključio je državni tajnik

Uz državnog tajnika, u panelu  sudjelovali asu i državna tajnica u Ministarstvu poljoprivede Marija Vučković, potpredsjednik za poljoprivredu i turizam pri HGK Goran Kovačević, predsjednik uprave Podravka Marin Pucar, direktorica tvrtke Thinktourism Katarina Miličević, profesor na agronomskom fakultetu Ivo Grgić te Marijo Puškarić - Agro Puškarić, dobot nike nagrade Zlata vrijedan.

Prema broju zaštićenih poljoprivrednih proizvoda Hrvatska se nalazi na 13. mjestu u Europskoj uniji, što pokazuje da postoji realan potencijal za razvoj gourmet ponude koja će biti utemeljena na domaćim poljoprivrednim i prehrambenim proizvodima.

Kada su u pitanju obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG) koja su direktni primjer povezivanja poljoprivrede i turizma, trenutno je u sustavu eVisitor registrirano 313 turističkih objekata na OPG-ovima, odnosno u posljednje dvije godine povećan je broj registriranih objekata u toj vrsti smještaja za 34 posto. Kad je riječ o korištenju autohtonih hrvatskih recepata veliki broj ponuditelja ugostiteljsku ponudu temelji na tradicionalnim hrvatskim receptima, a još ih 26,7 posto temelje u većem dijelu što ukazuje na sve veću osviještenost o važnosti ponude koja se temelji na autohtonim hrvatskim jelima.Državni tajnik Glavina na konferenciji „Hrvatska kakvu trebamo“
 
Dvije godine nakon prve konferencije danas je u Zagrebu održana druga iz serije konferencija “Hrvatska kakvu trebamo”, a na kojoj je sudjelovao državni tajnik Tonči Glavina. Glavna tema ovogodišnje konferencije je gdje se Hrvatska nalazi danas u društvenom, gospodarskom i političkom smislu, što se promijenilo u protekle dvije godine i koji su ključni koraci koje je potrebno napraviti kako bi se osigurao razvoj i uspjeh Hrvatske.

U sklopu konferencije organizirano je devet stručnih izlaganja i šest panel diskusija. Iako je turizam kao horizontalna djelatnost vezan uz brojne gospodarske i društvene segmente, naglasak u sklopu konferencije stavio se na povezivanje poljoprivrede i turizma, odnosno održana je panel diskusija pod nazivom: „POLJOPRIVREDA I TURIZAM“ na kojoj je sudjelovao državni tajnik Glavina.

Tom prilikom državni tajnika Glavina istaknuo je kako je gastronomija danas sadržaj koji može značajno utjecati na percepciju cijele destinacije te na razinu zadovoljstva gostiju s cjelokupnim turističkim iskustvom. „Hrvatska je dobila nova dva restorana s Michelinovom zvjezdicom te ovim putem čestitam djelatnicima Noela i Draga di Lovrana na velikom priznanju te Pelegriniju, Monte i 360 na zadržavanju svog statusa vrhunskih restorana. Hrvatska tako sada ima ukupno 63 restorana na popisu Michelina, a to je najbolji dokaz kako je kvaliteta naše gastronomije sve više prepoznata u svijetu.“ Osim toga, državni tajnik nadodao je kako će Ministarstvo turizma uskoro predstaviti akcijski plani razvoja gastro turizma koji će dati jasne smjernice za budući razvoj ovog vrlo važnog proizvoda. „Razvoj hrvatske gastronomske ponude mora biti odraz usuglašenih razvojnih načela dionika. Prije svega važno je poticanje razine povezivanja dionika gastronomske i gourmet ponude na destinacijskoj i sektorskoj razini te jačanje ljudskih potencijala u svim sastavnicama lanca vrijednosti gastronomske i gourmet ponude.“, zaključio je državni tajnik Glavina.

Uz državnog tajnika Glavinu na panelu su sudjelovali i državna tajnica u Ministarstvu poljoprivede Marija Vučković, potpredsjednik za poljoprivredu i turizam pri HGK Goran Kovačević, predsjednik uprave Podravka Marin Pucar, direktorica tvrtke Thinktourism Katarina Miličević, profesor na agronomskom fakultetu Ivo Grgić,  Marijo Puškarić - Agro Puškarić (dobitnik Zlata vrijedan).   

Prema broju zaštićenih poljoprivrednih proizvoda Hrvatska se nalazi na 13. mjestu u Europskoj uniji, što pokazuje da postoji realan potencijal za razvoj gourmet ponude koja će biti utemeljena na domaćim poljoprivrednim i prehrambenim proizvodima.

Kada su u pitanju obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG) koja su direktni primjer povezivanja poljoprivrede i turizma, trenutno je u sustavu eVisitor registrirano 313 turističkih objekata na OPG-ovima, odnosno u posljednje dvije godine povećan je broj registriranih objekata u toj vrsti smještaja za 34 posto. Kad je riječ o korištenju autohtonih hrvatskih recepata veliki broj ponuditelja ugostiteljsku ponudu temelji na tradicionalnim hrvatskim receptima, a još ih 26,7 posto temelje u većem dijelu što ukazuje na sve veću osviještenost o važnosti ponude koja se temelji na autohtonim hrvatskim jelima.

Pisane vijesti