Marketinški projekt "Noći su friške, a destinacije bliske" čiji je krajnji cilj oblikovanje modela promocije kontinentalnog turizma, predstavljen je u Karlovcu, za predstavnike turističkog sektora Karlovačke i Ličko-senjske županije.
Projekt su predstavili producent tvrtke Rizolmedia, Jadranko Pongrac i novinar Gordan Stojić. Na primjeru Istre, odnosno brendiranja dva njihova proizvoda, malvazije i istarskog pršuta, Stojić je objasnio njihovu marketinšku strategiju koja traje od 1992. godine.
Sudionici predstavljanja istaknuli su kako obje županije, Karlovačka i Ličko-senjska, uz iznimnu i nedirnutu prirodu, imaju što ponuditi, od autohtone hrane do kulturne ponude. Predloženo je da svaka županija odabere tri jaka proizvoda (jelo i piće, kultura, priroda, povijest) i onda krene u provedbu marketinške strategije koja bi povezala i koristila potencijale kontinentalnog turizma. Turistički djelatnici izrazili su želju za suradnjom, te je dogovoren još jedan sastanak za otprilike dva tjedna.
Projekt "Noći su friške, a destinacije bliske" u svibnju je bio predstavljen turističkim djelatnicima Gorskog kotara s ciljem ustanovljavanja partnerstva u stvaranju modela pozicioniranja širih turističkih regija.
Pisane vijesti