U Ministarstvu turizma održana je 44. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kojoj je članovima Vijeća predstavljen plan aktivnosti predstavništava HTZ-a za 2019. godinu u kojem su po prvi puta razrađene ključne aktivnosti predstavništva HTZ-a u Šangaju u Kini koje je otvoreno u studenom ove godine. Strategija za prvu godinu rada u Šangaju uključuje osmišljavanje ponude za različite koncepte godišnjih odmora i izradu posebne marketinške strategije za Kinu. U sklopu programa za kinesko tržište za iduću godinu planira se pristupiti dubinskom istraživanju emitivnog tržišta što će kasnije biti osnova marketinške strategije, razvoja optimalnog načina komunikacije i prikladnog pozicioniranja branda Hrvatske u Kini. Članovima Vijeća prezentiran je tijek sezone i stanje na tržištima za prvih 11 mjeseci ove godine.
Prema trenutnim informacijama o stanju na emitivnim tržištima te dosadašnjim najavama u Hrvatskoj se u 2019. godini očekuje nastavak pozitivnih trendova rasta turističkog prometa posebice s dalekih tržišta.
Podsjećamo, u prvih 11 mjeseci ove godine ostvareno je 19,4 milijuna dolazaka i 105,2 milijuna noćenja turista, odnosno ostvaren je rast od 6 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje protekle godine. Među tržištima s kojih je ostvareno preko 100.000 dolazaka turista, najznačajniji rast u dolascima je ostvaren na tržištima Kine (+46%), Ukrajine (+30%), Kanade (+25%), SAD-a (+23%), Australije (+15%), Španjolske (+13%), Japana (+12%) itd.
„Kako bismo osigurali nastavak pozitivnih trendova rasta i jačanja cjelogodišnjeg turizma u narednom razdoblju dodatno ćemo intenzivirati naše aktivnosti te kroz zakonske izmjene usmjeriti se na uspostavu još kvalitetnijeg sustava promocije i razvoja hrvatskog turizma. Ove zime hrvatske destinacije povezane su s preko 100 zračnih linija s brojnim svjetskim gradovima, a uz najavljena događanja diljem Hrvatske vjerujem da ćemo pozitivno zaokružili ovu turističku godinu te na taj način dati odličan zamašnjak za 2019. godinu“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli.
„Trenutno nam je cilj dobrim rezultatima prosinca zaokružiti uspješnu turističku godinu. Osim Adventa i bogatih adventskih događanja koji predstavljaju jedan od ključnih motiva dolazaka u zimskom razdoblju i kojeg trenutno promoviramo na osam europskih tržišta, fokusirano promoviramo i druge turističke proizvode, pa je tako u tijeku kampanja za poslovni turizam. Za koji dan kreće promocija nautičkog turizma koja će se provoditi do sredine siječnja iduće godine i to na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Češke, Poljske, Italije, Švedske, Francuske i Slovenije“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Na prijedlog Nacionalnog odbora RH za Svjetsku izložbu EXPO 2020 Dubai na današnjoj sjednici Turističkog vijeća donijeta je odluka o imenovanju Hrvatske turističke zajednice glavnim nositeljem financijskih i operativnih aktivnosti za sudjelovanje Hrvatske na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 na kojoj je sudjelovanje, uz Hrvatsku, potvrdilo više od 120 zemalja svijeta, a na kojoj se dnevno očekuje 150 do 200 tisuća posjetitelja.
Za Republiku Hrvatsku bit će to jedinstvena prilika da višemilijunskome auditoriju, brojnim gospodarstvenicima, investitorima, međunarodnim institucijama, diplomatskom koru i ostalima predstavi sveukupna ponuda Republike Hrvatske.
U šest mjeseci trajanja svjetske izložbe održat će se brojni poslovni sastanci, događanja, diplomatski susreti, izložbe, a sudjelovanje Republike Hrvatske na EXPO-u u Dubaiju pozitivno će utjecati na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. EXPO Dubai prilika je za promociju cijele zemlje, kao i jačanje njezine konkurentske pozicije kroz trgovinsku i gospodarsku suradnju, promociju kulture, sporta, povijesti, turizma, znanja.
Pisane vijesti