Nadzorni odbor najveće hrvatske turističke kompanije Valamar Riviere odobrio je naredni investicijski ciklus čime će ukupna ulaganja u Valamarovim destinacijama doseći 793 milijuna kuna u 2019. godini. Lošinjska Jadranka grupa izvijestila je kako je povećala ulaganja za plaće i edukaciju zaposlenika za predstojeću sezonu, i to za osam posto. Rapski Imperial za 2019. godinu planira ulaganja u visini 140 milijuna kuna. Porečka Plava laguna izvijestila je kako u 2019. godini planira investicije u vrijednosti od 298,2 milijuna kuna. U Kutjevu je predstavljena nova investicija u vinariju Galić vrijedna 54 milijuna kuna kojom će joj se kapacitet povećati za trećinu.
Valamar nastavlja s investicijama u podizanje kvalitete portfelja i usluga
Investicijski projekti u 2019. godini fokusirani su na repozicioniranje portfelja prema ponudi i uslugama visoke dodane vrijednosti.
Valamar Riviera time će zaokružiti trogodišnji investicijski ciklus vrijedan više od 2 milijarde kuna koji je bio predviđen unutar poslovne strategije rasta i razvoja Valamara do 2020. godine.
Kao jedna od najvećih investicija u 2019. godini ističe se ulaganje u kamp Istra koji će iduće sezone postati prvi veliki kamp 5* u Hrvatskoj, otvaranje luksuznog obiteljskog hotela Valamar Collection Marea Suites 5* u Poreču te razvoj brojnih drugih dodatnih sadržaja i uslužnih koncepata u ostalim kampovima, hotelima i ljetovalištima Valamara. U planu je i nastavak značajnih ulaganja u smještaj za sezonske zaposlenike u skladu sa strateškim ciljevima Valamara.
Intenzivni investicijski ciklus planiran je iduće godine i na otoku Rabu u ukupnoj vrijednosti od 140 milijuna kuna, a uključuje investiciju u Valamar Carolina Hotel & Villas 4* u partnerstvu s TUI Sensimar brendom, razvoj obiteljskih sadržaja i usluga u Hotelu Valamar Padova 4* te ulaganje u kamp Padova koji će zaslužiti 4* i prestižnu Premium Camping Resort oznaku brenda Camping Adriatic by Valamar.
U hotelima Makarska koje je Valamar preuzeo ove godine za 2019. je u planu ulaganje u kvalitetu i sadržaje hotela Meteor koji će iduće sezone poslovati pod Valamar Hotels & Resorts brendom.
„Uspješan rast poslovanja Valamara rezultat je strategije ulaganja u podizanje kvalitete proizvoda, djelatnike i destinacije na odgovoran i održiv način vodeći brigu o interesima svih uključenih dionika. Valamar će u narednom razdoblju definirati ciljeve i strateške inicijative do 2022. godine s naglaskom na daljnja ulaganja u razvoj turističkog portfelja, destinacije i djelatnike“, izjavio je Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamar Riviere.
Valamar kontinuirano potvrđuje svoju lidersku poziciju kroz rast poslovanja i ulaganja u hrvatski turizam. Ukupna ulaganja dosegla su 5 milijardi kuna, od čega 4,3 milijarde u podizanje kvalitete hotela, ljetovališta i kamping ljetovališta te 700 milijuna kuna u akvizicije i širenje. U protekle tri godine Valamar je otvorio čak 2300 novih radnih mjesta, značajno su povećane plaće i poboljšani uvjeta rada. Također, ove je godine uspješno finaliziran i proces preuzimanja poduzeća Hoteli Makarska d.d. u Hrvatskoj i prvog Valamar hotela u Austriji.
Jadranka grupa povećala ulaganja u plaće i edukaciju zaposlenika za 8 posto
"Jadranka grupa nakon uspješne sezone ulaže u plaće i zaposlenike te traži pojačanja za predstojeću sezonu. Tako je za plaće i ostala ulaganja u stalne i sezonske zaposlenike odvojeno osam posto više sredstava nego u 2018. Jadranka grupa višemilijunske iznose ulaže i u dodatnu edukaciju svojih zaposlenika na svim razinama", navodi se u priopćenju.
Program edukacije u Jadranka grupi obuhvaća in-house radionice, teoretska predavanja i praktične treninge, a iz te lošinjske turističko-hotelijerske tvrtke ističu pritom gastro akademiju, koja zaposlenike usmjerava na usavršavanje vještina potrebnih za visoku uslugu na razini pet zvjezdica, kao i mogućnosti specijaliziranih programa u vanjskim institucijama za visoko specijalizirana zanimanja, poput conciergea, sommeliera, barmena ili batlera.
"Smatramo kako je povećanje plaća logičan korak u razvoju poslovanja grupe i odnosa sa zaposlenicima koji su ključni faktor za uspješno poslovanje", izjavio je predsjednik Uprave Jadranka grupe Sanjin Šolić.
Ističe kako hotelijerstvu i kamping djelatnosti kontinuirano povećavaju osnovicu iz godine u godinu, a ove su godine i u trgovačkoj djelatnosti povećali osnovne plaće za zanimanja u maloprodaji, veleprodaji i proizvodnji hrane.
Govoreći o povećanju plaća i poboljšanju uvjeta za zaposlenike, Šolić je istaknuo kako je jedan od prioriteta Jadranka grupe osigurati čim bolje uvjete za smještaj sezonskih zaposlenika. Upravo s tim ciljem pristupilo se uređenju kapaciteta na razini 4 zvjezdice, koji će zaposlenicima pružiti adekvatan smještaj, naglašavaju iz Jadranke.
Ističu i kako svojim sezoncima po završetku sezone nude status stalnog sezonca, čime im je zajamčeno radno mjesto i za iduću godinu te prava stalnih zaposlenika - božićnica, uskrsnica i dar djeci.
Jadranka zapošljava oko 700 stalnih djelatnika, dok za vrijeme turističke sezone ukupan broj zaposlenih iznosi oko 1.600 djelatnika raspoređenih u sve tvrtke-kćeri.
Imperial za 2019. planira 140 milijuna kuna ulaganjaNadzorni odbor Imperiala odobrio je ukupne investicije u iznosu od 139,99 milijuna kuna za 2019. godinu, kaže se u objavi.
Odobrene investicije odnose se na unapređenje koncepta Valamar Carolina Hotel & Villas, čime će se povećati kapacitet i kvaliteta smještaja i usluga, a također i na investicije u daljnji razvoj i implementaciju novog koncepta u Padova Camping Resortu u segmentu premium kampiranja, kao i repozicioniranje Valamar Padova Hotela proširenjem obiteljske ponude, dodaje se.
U sastavu Imperiala su četiri hotela, dva turistička naselja i dva autokampa s ukupnim osnovnim kapacitetom od 7.400 turista. Od kraja 2016. godine, nakon privatizacije, Imperial je pod upravljanjem Valamar Riviere i Allianz ZB-a.
Plava laguna u 2019. planira gotovo 300 milijuna kuna investicija
"Ukupan odobren iznos planiranih investicija u 2019. je 298,2 milijuna kuna", navodi se u priopćenju porečke tvrtke objavljenom na Zagrebačkoj burzi.
Od najvećih investicija iz tvrtke navode izgradnju nove upravne zgrade u Poreču i temeljito uređenje kampa Savudrija (Pineta) u Savudriji, koja uključuju i nove, dodatne sadržaje u tom kampu.
Nastavlja se i intenzivnije ulaganje u proširenje i uređenje postojećih kapaciteta za smještaj radnika u Poreču i Umagu radi postizanja kvalitete boravka radnika te program uređenja plaža kojima Plava laguna upravlja temeljem koncesije.
"Kao i svake godine, ulaganjima se, osim ispunjavanja propisanih i ugovorima preuzetih obveza za pojedine objekte i održavanja postojeće razine kvalitete, obuhvaćaju i ulaganja u podizanje kvalitete usluga, unapređenje procesa rada te racionalizaciju troškova", ističu iz Plave lagune.
Vinarija Galić investira 54 milijuna kuna
Od 54 milijuna kuna, 35 milijuna uloženo je zgradu, a 19 u opremu. Vlasnik vinarije Josip Galić istaknuo je kako ona ostaje boutique vinarija te će pratit sve trendove i proizvoditi kvalitetna vina, a ne orijentirati se na masovnu proizvodnju.
"Iako se naša vinarija može smatrati čudom moderne tehnologije i ima opremu na kojoj bi pozavidjeli i svjetski poznati vinari, mi u Kutjevu ovim tek počinjemo graditi priču. Krajnji cilj nam je razvoj cijeloga kraja, želimo od Slavonije stvoriti hrvatsku Toscanu, jer ona to opravdano zaslužuje", kaže Galić.
Predsjednik Uprave Galić vina Andrej Markulin istaknuo je da ta vinarija ove godine slavi 10 godina poslovanja, te da dugoročno želi intenzivirati proizvodnju "ozbiljnih" vina.
"S novom tehnologijom i opremom imamo baš sve uvjete da taj cilj vrlo brzo postignemo", istaknuo je.
Vinarija je počela sa sedam hektara vinograda i 30 tisuća boca vina. Danas ima 55 svojih hektara, a dio grožđa otkupljuje od lokalnih vinogradara.
Kapacitet nove vinarije je 630 tisuća boca, a plan im je godišnja proizvodnja od 330 tisuća litara.
Osim proizvodnje vina te uzgoja vinove loze, u Galiću su ove godine pokrenuli nasade kestena i borovnica, u koje su uložili dodatnih 8,5 milijuna kuna. (Hina)
Pisane vijesti