100 inozemnih turističkih agenata u Splitsko–dalmatinskoj županiji >
Objavljeno: 15.05.2009.
100 inozemnih turističkih agenata u Splitsko–dalmatinskoj županiji
Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko–dalmatinske županije i TZG Splita organizira poslovnu radionicu „Buy Croatia" u Splitu i to za područje primorske Hrvatske.
Poslovna radionica za inozemne i hrvatske turističke subjekte održava se 16. svibnja 2009. godine od 10:00 do 14:00 sati u hotelu Le Meridien Lav.
Na ovoj radionici sudjeluje 100 inozemnih turističkih subjekata iz Europe, Rusije, Japana, SAD-a i Kanade, te hrvatski subjekti iz primorske Hrvatske.
Ovoj poslovnoj radionici prethodio je četverodnevni program inspekcijskog putovanja koji je obuhvatio obilazak Splita, područje Makarske rivijere i to Brela, Baške Voda, Tučepa, Makarske i Omiša te posjet Hvaru i Braču. U svim gradovima i mjestima bio je organiziran iznimno bogat program s razgledavanjem najvažnijih turističkih potencijala.
Također, predstavnik japanskog turoperatora Big apple, Yutaka Motomura iskoristit će svoj poslovni boravak u Hrvatskoj i za humanitarnu akciju. Naime, Big apple će centru za rehabilitaciju Samaritanac iz Splita donirati jedna invalidska kolica.
Krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia" je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, a naglasak na turizmu posebnog značaja i produženju sezone. Inače, prva ovogodišnja poslovna radionica „Buy Croatia“ u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održala se u travnju za vrijeme turističkog sajma Crotour i to za područje grada Zagreba i kontinentalne Hrvatske. Prošle godine poslovna radionica „Buy Croatia“ održala se na području Istre i Kvarnera.
Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko–dalmatinske županije i TZG Splita organizira poslovnu radionicu „Buy Croatia" u Splitu i to za područje primorske Hrvatske.
Poslovna radionica za inozemne i hrvatske turističke subjekte održava se 16. svibnja 2009. godine od 10:00 do 14:00 sati u hotelu Le Meridien Lav.
Na ovoj radionici sudjeluje 100 inozemnih turističkih subjekata iz Europe, Rusije, Japana, SAD-a i Kanade, te hrvatski subjekti iz primorske Hrvatske.
Ovoj poslovnoj radionici prethodio je četverodnevni program inspekcijskog putovanja koji je obuhvatio obilazak Splita, područje Makarske rivijere i to Brela, Baške Voda, Tučepa, Makarske i Omiša te posjet Hvaru i Braču. U svim gradovima i mjestima bio je organiziran iznimno bogat program s razgledavanjem najvažnijih turističkih potencijala.
Također, predstavnik japanskog turoperatora Big apple, Yutaka Motomura iskoristit će svoj poslovni boravak u Hrvatskoj i za humanitarnu akciju. Naime, Big apple će centru za rehabilitaciju Samaritanac iz Splita donirati jedna invalidska kolica.
Krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia" je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, a naglasak na turizmu posebnog značaja i produženju sezone. Inače, prva ovogodišnja poslovna radionica „Buy Croatia“ u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održala se u travnju za vrijeme turističkog sajma Crotour i to za područje grada Zagreba i kontinentalne Hrvatske. Prošle godine poslovna radionica „Buy Croatia“ održala se na području Istre i Kvarnera.