Nakon uspješno održanih sajamskih prezentacija, poslovnih radionica i 'Hrvatskih večeri', Hrvatska turistička zajednica nastavlja s promidžbenim aktivnostima na turističkim tržištima.
Tako će se u organizaciji Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj, Češkoj i Poljskoj idućih dana predstaviti jedna od naših najvažnijih nacionalnih kulturnih institucija, vrijedan čuvar hrvatske folklorne baštine i promicatelj hrvatske tradicijske glazbe i plesova, 'Ansambl Lado'. Želja Hrvatske turističke zajednice je kroz ovaj promidžbeni projekt stvoriti sinergiju turizma i hrvatske tradicijske baštine, pozivajući i ove godine goste s navedenih tržišta da provedu svoj odmor u Hrvatskoj.
Predstavljanje hrvatske kulturne baštine započet će 17. travnja 2009. godine u Budimpešti u National Dance Theathre-u, a turneja se nastavlja u Pragu gdje će se u najreprezentativnijoj dvorani u Češkoj republici, Smetanovoj dvorani kraljevske palače u Pragu, 21. travnja 2009. godine održati svečani koncert. U jutarnjim satima predviđena je tiskovna konferencija predstavnika Hrvatske turističke zajednice i Lada na kojoj će u ime domaćina nazočne pozdraviti direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić te ravnateljica Lada Ivana Lušić.
Ovaj kulturno-turistički događaj namijenjen je prijateljima Hrvatske, brojnim turističkim poslovnim partnerima, visokim državnim dužnosnicima i predstavnicima diplomatskog zbora te predstavnicima društvene, političke i gospodarske elite triju zemalja.
Koncertne dvorane bit će ukrašene novim izdanjem etno plakata Hrvatske turističke zajednice koji prikazuju tradicijske hrvatske nošnje i kulturnu baštinu, dok će se na video zidovima prikazivati promidžbeni filmovi o lijepoj našoj. Prije i poslije koncerta dijelit će se suveniri i promidžbeni materijali.
Nakon predstavljanja u Pragu, turneja se nastavlja u Poljskoj, pa će tako 22. travnja 2009. godine Lado nastupiti u Hali Stulecia u Wroclawu, 23. travnja u Boleslawiecu, a završno predstavljanje hrvatske kulturne baštine i turizma bit će u Krakowu 24. travnja 2009. godine.
Ovakve prezentacije Hrvatske vrlo su dobar oblik predstavljanja u izvansajamskim prostorima, bez međunarodne konkurencije, u izravnom kontaktu s posjetiteljima i u terminu neposredno prije odluka o godišnjem odmoru i izboru odredišta.