OGLAŠAVANJE HRVATSKOG TURIZMA NA GLOBALNIM TV POSTAJAMA

Hrvatska turistička zajednica od sredine ožujka započinje promidžbenu kampanju na TV postajama BBC world te Euronews.

Pojačavanje globalnog TV oglašavanja dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma u ovoj godini, pri čemu je BBC World odabran kao TV mreža namijenjena svjetskoj publici, dok se Euronews, europski TV kanal (sa sjedištem u Lyonu u Francuskoj) 'nametnuo' kao jedna od najgledanijih informativnih televizija u 17 zemalja EU-a, te u Norveškoj, Rusiji i Švicarskoj.

Oglašavanje hrvatskog turizma na BBC Worldu i Euronewsu trajat će do kraja svibnja ove godine, za što je Hrvatska turistička zajednica u svom Programu rada za ovu godinu planirala po 1,75 milijuna kuna.

Na TV mrežama CNN i Eurosportu promidžba hrvatskog turizma (promotivni spotovi HTZ-a pod nazivom „Putovanje u srce Hrvatske“) krenula je već s 2. veljače ove godine, i trajat će do sredine srpnja odnosno do kraja svibnja.

Ukupno se za globalno TV oglašavanje hrvatskog turizma u ovoj godini planira izdvojiti 9,5 milijuna kuna. Osim na globalnim TV mrežama promidžba hrvatskog turizma odvijat će se i na televizijama tzv. primarnih i sekundarnih tržišta za hrvatski turizam odnosno u zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Španjolska, švicarska, Skandinavija i dr. za što je ukupno predviđeno 39,7 milijuna kuna ili 13 posto više nego prošle godine. 



Najave