Ministar turizma Gari Cappelli susreo se s veleposlanikom Japana u Hrvatskoj, Nj. E. Kejiom Takiguchijem s kojim je razgovarao o suradnji u području turizma između dviju zemalja. Ovom prigodom, veleposlanik je zahvalio ministru Cappelliju na inicijativi i potpori u organiziranju četvrtog po redu Tuna, Sushi & Wine festuivala kao spoja razmjene iskustava kulturnih, povijesnih i prirodnih resursa Hrvatske i Japana zajedno s gastronomskim doživljajem. Veleposlanik Takiguchi naglasio je kako se ove godine obilježava 25 godina uspostave diplomatskih odnosa Hrvatske i Japana te kako je Hrvatska vrlo popularna i tražena turistička destinacija u Japanu tijekom cijele godine.
Japanski turisti Hrvatsku doživljavaju kao gostoljubivu zemlju s lijepim pejzažima, bogatom kulturom i tradicijom, vrhunskom gastronomijom i odličnim vinima, a najviše posjećuju Dubrovnik, Zagreb, Plitvička jezera, Opatiju i Split. Velik interes pokazuju i prema destinacijama u kontinentalnoj Hrvatskoj, a veleposlanik Takiguchi podsjetio je kako za Hrvatsku vlada velik interes među starijim stanovnicima veće platežne moći.
Kao dodatni kanal snažnije promocije Hrvatske na japanskom tržištu, ministar Cappelli i veleposlanik Takiguchi izdvojili su suradnju s japanskom udrugom turističkih agencija (JATA) u cilju povećanja broja dolazaka. Ljepote Hrvatske, JATA je već prepoznala i dodatno potvrdila putem ovogodišnje liste „20 najboljih europskih slikovitih cesta i puteva“ na kojoj su izdvojili trinaest zemalja i u njima nezaobilazne puteve koji osvajaju ljepotama. U Hrvatskoj su tako izdvojili dvije rute; „Istra uživa“ koja povezuje Motovun i Buje te „Smaragdna ruta“ koja povezuje Plitvička jezera i rijeku Krku. Primjerice, po dvije rute izdvojene su još samo u Italiji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Švicarskoj i Španjolskoj, dok su ostale zemlje, Austrija, Nizozemska, Češka republika, Njemačka, Turska, Mađarska i Belgija, obuhvaćene samo jednom rutom.
Tijekom 2017. godine u Hrvatskoj je ostvareno 142 tisuća dolazaka (+17%) i 221 tisuća noćenja (+19%) turista iz Japana, dok je od početka ove godine zabilježen rast od gotovo 63 posto. Japanski turisti najčešće borave u hotelima u kojima ostvaruju 81 posto noćenja, te u objektima u domaćinstvu.
Pisane vijesti