Turistička agencija Danubiumtours iz Vukovara, koja se isključivo bavi destinacijskim menadžmentom, u petak je promocijom fotomonografije i suvenira čokoladne vučedolske golubice obilježila deset godina rada te prvu godinu plovidbe svog turističkog broda Bajadera po Dunavu, doznaje se iz te agencije. "Deset godina rada agencije Danubiumtours obilježila je stalna 'borba' za opstanak i unapređenje poslovanja, što u Vukovaru, kao i brojnim drugim kontinentalnim gradovima nije lako ni jednostavno, pogotovo što najviše 'ovisimo' o domaćim turistima koji dođu u Vukovar i okolicu te građanstvu kojima također pružamo usluge", ističe direktorica agencije Zrinka Šesto koja je sa suprugom Zoranom Šesto osnovala i vodi agenciju.
Napominjući kako nikada nisu željeli otići iz rodnog Vukovara, Šesto kaže da su uz agenciju, i kasnije turistički brod kojim zadnjih godinu dana svakodnevno plove po Dunavu pokazujući izletnicima grad s rijeke, uspjeli izgraditi svoje obiteljsko poslovanje od kojega mogu živjeti, zaposliti još par ljudi, održavati brod, pa i uložiti nešto u novu ponudu.
"U prvim godinama rade naše agencije, 2007. i 2008. godine, 'odradili' smo usluge za oko 10 do 15 tisuća turista godišnje, no zbog krize, ali i jačeg korištenja interneta, putem kojeg ljudi sve više sami sebi organiziraju putovanje i boravak u nekoj destinaciji, broj turista u našem aranžmanu se smanjio, no još uvijek se možemo pokriti. Stvari su se ipak poboljšale otkako imamo turistički brod na kojemu je u prvoj godini plovidbe s nama bilo oko šest tisuća gostiju, a ove godine ih očekujemo i više", kaže Šesto.
Danubiumtours je i jedina agencija u kontinentalnom dijelu zemlje koja ima takav brod za razglede s rijeke, gradio se u Hrvatskoj, može primiti oko 60 gostiju, a osim plovidbe na kratkim rutama po Dunavu od Vukovara do Vučedola na njemu organiziraju i razna kulturna događanja, proslave, manje poslovne skupove i sastanke, kao i izlete za građane i školarce, pa i one koji iz drugih dijelova Hrvatske dolaze u obvezan posjet Vukovaru u osmim razredima osnovne škole.
Iako su destinacijska menadžment kompanija (DMC) te nikada nisu prodavali ljetovanja i zimovanja, nego nastoje stvarati nove turističke destinacijske proizvode, Šesto kaže da to nije baš lako izvedivo u praksi, jer traži suradnju s mnogima u destinaciji, a što je u Vukovaru možda i teže, s obzirom na nedostatak novca, slabi standard, ali i nedostatnu podršku turističkih državnih i regionalnih institucija.
"Želimo vjerovati da će najave iz Ministarstva turizma donijeti i konkretne razvojne prilike za turizam na kontinentu, pri čemu svi trebaju biti svjesni da tu ima jako puno posla i da nije lako graditi turizam gdje nema puno novca ni svijesti što on može donijeti. U svemu bi bilo jako važno da počnu u većem broju dolaziti strani turisti, što bi mogao biti i poticaj za ulaganja i jače okretanje stanovnika na kontinentu turizmu, za što zasigurno postoje veliki potencijali". poručuje Šesto.
S ciljem promocije Vukovara i povodom obilježavanja 10 godina rada agencije i prve godine plovidbe broda Vukovar WaterBus Bajadera, za što su od Kraša dobili pravo korištenje tog naziva, Danubiumtours je u petak na brodu predstavio i novu turističku brošuru-foto monografiju "Razgled grada s rijeke … 85 godina poslije", jer je njihov brod prvi turistički i putnički brod koji plovi Dunavom ispred Vukovara nakon 85 godina, kada je to bio bečki putnički parobrod Karolina.
Na brodu su predstavili i novi suvenir, čokoladnu golubicu, koja je također izrađena u Krašu, ali će se moći nabaviti samo kod njih.
"Drago nam je da se i Grad Vukovar u razvojnim planovima sve više okreće rijeci odnosno Dunavu, rade se nove šetnice i ostalo, te vjerujemo da će to i nama i drugim turističkim, pa i ostalim poduzetnicima dati nove prilike za poslovanje", zaključila je Šesto. (Hina)
Pisane vijesti