S ciljem promocije hrvatskog turizma na američkom tržištu Hrvatska turistička ponuda sutra će, 8. veljače, održati prezentaciju za američke i kanadske medije u New Yorku, izvijestili su danas iz Glavnog ureda HTZ-a.
Riječ je o tradicionalnom susretu predstavnika HTZ-a i američkih medija u newyorškom Harward Clubu, na kojem će direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić i direktorica HTZ-ovog predstavništva za SAD Nina Komarica predstaviti novosti hrvatske turističke ponude te najaviti promotivne aktivnosti na američkom tržištu za za 2008.
Iz HTZ-a napominju da su takve prezentacije izuzetno 'isplative' te da su zadnjih nekoliko godina između ostalog pridonijele popularizaciji hrvatskih odredišta u američkim stručnim medijima, koje putnici dosta uvažavaju.
Prošle je godine u različitim američkim i kanadskim medijima objavljeno više od 10 tisuća priloga o hrvatskoj turističkoj ponudi.
Osim medija iz godine u godinu bilježi se i sve veće zanimanje američkih organizatora putovanja za Hrvatskom, koju su članice USTOA-e (udruženje vodećih touroperatera SAD-a) prošle godine proglasile 'hit destinacijom'.
Sve se to odražava i na bolju posjetu američkih turista Hrvatskoj što pokazuju i podaci Državnog zavoda za statistiku. Prošle je godine u Hrvatsku došlo 181,4 tisuće turista iz SAD-a, ostvarivši 453,1 tisuću noćenja, što je po 18 posto više nego 2006.
Istodobno, za 26 i 27 posto porastao je i broj dolazaka i noćenja turista iz Kanade, a njih 36 tisuća ostvarilo je 104 tisuće noćenja. (informacije: Hina)