Od ukupno 5.191 poslovnog skupa održanih u Hrvatskoj od siječnja do studenoga prošle godine ostvareno je 219,4 milijuna kuna prometa, podaci su Državnog zavoda za statistiku.
Od ukupnog prometa od poslovnih skupova u jedanaest lanjskih mjeseci 85 posto ili 186,06 milijuna kuna ostvarena je od skupova s noćenjem, kojih je bilo 2.466.
Ostatak prometa od 33,3 milijuna kuna ostvaren je od 2.725 skupova bez noćenja.
Svi su skupovi ukupno trajali 9.828 dana, a od ukupnih 380.211 sudionika 88 posto ili njih 334.629 su bili domaći, dok je stranih bilo 45.582.
Većina skupova u 11 mjeseci prošle godine, 4.903, održana je u 70 hrvatskih hotela, koji su od toga uprihodili gotovo 215,5 milijuna kuna, dok su ostali poslovni skupovi održani u drugim objektima.
Prema vrstama skupa najviše je bilo kongresa, 2.681, s ukupno 200.403 sudionika. Promet od kongresa iznosio je 149,6 milijuna kuna.
Slijede tzv. korporativni poslovni sastanci, kojih je bilo 1.598 sa 76.178 sudionika, i od kojih je ostvareno 33,7 milijuna kuna prometa.
Javnih skupova je bilo 150, javnih konferencija 135, teambuilding i insentiv programa 113 odnosno 82.
U organizacijskom smislu najviše su skupova, 2.809, organizirali poslovni subjekt.
Strana su poduzeća, institucije i organizacije u Hrvatskoj u 11 mjeseci 2007. organizirali 380 poslovnih skupova.
Različiti organizatori, poput banaka, osiguravatelja, političkih stranaka i nevladinih organizacija, priredili su 692 poslovna skupa, a strukovne udruge 450 skupova. Vlada i tijela državne uprave te lokalna uprava i samouprava organizirali su ukupno 286 poslovnih skupova. (Hina)