Crikvenička hotelsko-turistička tvrtka Jadran u prvih devet mjeseci ove godine imala je dva posto više turističkih noćenja nego u istom razdoblju lani, dok je istodobno operativni prihod povećan za sedam posto, na više od 65 milijuna kuna, izvijestili su u utorak iz Jadrana.
Jadran ove godine nastavlja bilježiti rast turističkih pokazatelja, a zahvaljujući ulaganju u podizanju kategorizacije objekata, koje je omogućilo ostvarivanje viših cijena usluge, povećanje broja gostiju rezultiralo je značajnijim povećanjem prihoda, ističu iz Jadrana.
Pritom posebice izdvajaju dobre rezultate ostvarene u hotelima "Omorika" i "Katarina", koji su ove godine kategorizirani sa četiri zvjezdice, a u kojima je prosječan dnevni prihod po smještajnim jedinicama povećan u odnosu na prošlu godinu za više od 40 posto, iznad 70 eura.
Kako navode iz Jadrana, u "Omorici" je od početka lipnja do kraja rujna u odnosu na isto razdoblje lani bilo osam posto više noćenja, dok je operativni prihod povećan za gotovo 40 posto, dok je u hotelu "Katarina" od otvaranja početkom srpnja, uz manji pad noćenja, operativni prihod porastao za gotovo 20 posto.
Predsjednik Uprave Jadrana Dino Manestar ističe kako su gosti prepoznali trud koji je bio potreban da se zapuštena i devastirana tvrtka podigne na razinu vrhunske usluge. "Usporedno s pokretanjem velikog investicijskog ciklusa u objekte, koji podrazumijeva i zatvaranje dijela objekata i značajan napor u tržišnom pozicioniranju hotela s novom kategorizacijom, uspjeli smo povećati ukupan broj noćenja, ali što daleko bitnije, poboljšani su financijski rezultati poslovanja, na što smo svi u tvrtki posebno ponosni", naglasio je Manestar.
Jadran d.d. u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima osam hotela, dva autokampa i turističko naselje. (Hina)