Dogus Croatia i Hyatt Hotels Corporation u proljeće 2019. godine planiraju otvoriti Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Uz hotel, Dogus grupa će izgraditi 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s ekskluzivnim trgovinama, restoranima i caffe barovima. Ulaganje u hotel, rezidencije i popratne sadržaje vrijedno je 100 milijuna eura. „Mi smo dovoljno mali da ne smijemo biti prosječni. Politika Ministarstva turizma i ove Vlade je poticanje izvrsnosti u svim segmentima, ne samo u turizmu. Rezultati Dogus grupe su impresivni, a rezultati sezone u Hrvatskoj rekordni s ostvarenih 83 milijuna noćenja", riječi su Antona Klimana, ministra turizma. “Snažno vjerujemo u veliki potencijal Hrvatske. Zbog toga nastavljamo ulagati u područja i sektore koji se na održiv način uklapaju u korporativnu politiku Dogus grupe. Imamo nekoliko hotela i marina na hrvatskoj obali te smo uvjereni da će projekt Maraska pridonijeti ljepoti grada Zadra, kao i razvoju turističkog portfelja Dogus grupe", istaknuo je Hüsnü Akhan, predsjednik Uprave Dogus grupe.
Dogus Croatia i Hyatt Hotels Corporation u proljeće 2019. godine planiraju otvoriti Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Uz hotel, Dogus grupa će izgraditi 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s ekskluzivnim trgovinama, restoranima i caffe barovima. Ulaganje u hotel, rezidencije i popratne sadržaje vrijedno je 100 milijuna eura.
„Mi smo dovoljno mali da ne smijemo biti prosječni. Politika Ministarstva turizma i ove Vlade je poticanje izvrsnosti u svim segmentima, ne samo u turizmu. Rezultati Dogus grupe su impresivni, a rezultati sezone u Hrvatskoj rekordni s ostvarenih 83 milijuna noćenja", riječi su Antona Klimana, ministra turizma.
“Snažno vjerujemo u veliki potencijal Hrvatske. Zbog toga nastavljamo ulagati u područja i sektore koji se na održiv način uklapaju u korporativnu politiku Dogus grupe. Imamo nekoliko hotela i marina na hrvatskoj obali te smo uvjereni da će projekt Maraska pridonijeti ljepoti grada Zadra, kao i razvoju turističkog portfelja Dogus grupe", istaknuo je Hüsnü Akhan, predsjednik Uprave Dogus grupe.
„Oduševljeni smo što započinjemo jedan od najprestižnijih projekata u Zadru s našim partnerom Hyattom. Naša suradnja s Hyattom u Turskoj traje već više od 20 godina, a danas, s projektom Maraska, ona ide korak dalje. Hrvatska ima velike mogućnosti za razvoj luksuznog turizma, na koji smo snažno usmjereni. Zajedno s Hyattom, nadamo se da ćemo osnažiti potencijal ove regije i privući turiste iz Hrvatske i svijeta“, naglasio je Naci Baserdem, predsjednik Dogus Turizam grupe.
“Vrlo smo ponosni što zajedno s Hyattom u Hrvatsku dovodimo Hyatt Regency, jedan od najpoznatijih hotelskih brendova na svijetu”, izjavio je Burak Baykan, regionalni direktor Dogus grupe za Hrvatsku i Crnu Goru.
“Zajedno s Hyattom radit ćemo na transformaciji stare tvornice pića Maraska u hotel koji će gostima ponuditi najvišu razinu usluge. Uvjereni smo da će brend poput Hyatta značajno pridonijeti atraktivnosti grada Zadra kao destinacije, ali i ukupnom razvoju turističke ponude Hrvatske, kao i njenom pozicioniranju u segmentu luksuznog turizma. Hotel će pratiti rezidencije i komercijalni dio koji će biti otvoren svim građanima Zadra. Završetkom ovog projekta, ukupni iznos ulaganja Dogus grupe u Hrvatsku porast će na 350 milijuna eura“, dodao je Burak Baykan, naglasivši kako će hotel otvoriti 170 novih radnih mjesta i pozitivno utjecati na neizravno zapošljavanje.
“Otvaranje hotela Hyatt Regency Zadar Maraska naglašava naše ambicije u razvoju brenda Hyatt Regency”, izjavio je Jacques Morand, regionalni potpredsjednik, Hyatt International Hotels and Resorts. “Ovaj hotel ne obilježava samo ulazak Hyatta na hrvatsko tržište, nego će biti i naš prvi hotel na Jadranskoj obali. Našim gostima namjeravamo pružiti vrhunski smještaj i usluge koje su Hyatt Regency učinile uspješnim i prepoznatljivim širom svijeta. Želimo biti i dobar susjed lokalnoj zajednici te pridonijeti osnaživanju turističkog profila Hrvatske“.
Hyatt Regency Zadar Maraska isticat će se dizajnom arhitekta Borisa Podrecce koji spaja povijest i modernu arhitekturu. Uz 130 luksuznih soba i apartmana, hotel će gostima ponuditi jedan od najljepš ih spa i welness centara u Hrvatskoj, otvoreni i zatvoreni bazen, moderno opremljen konferencijski centar te restorane i barove.
„Želeći naglasiti monumentalnost i ljepotu stare zgrade Maraske, novu strukturu smo razdvojili u dva povezana dijela, stvarajući na taj način mediteranski tripartito. Ujedno, budući da se hotel nalazi uz park, željeli smo ga uklopi ti uz postojeći okoliš te smo osmislili terasasto uređen zeleni dio, a tranziciju između arhitektonskih struktura i okolnog zelenila postigli smo staklenim svodom unutar kojeg se nalazi dio restorana s unutarnjim vrtom te bazen“, naglasio je Boris Podrecca, autor arhitektonskog rješenja.
Uređenje interijera povjereno je britanskoj tvrtki DeSallesFlint, specijaliziranoj za dizajn hotela i rezidencija, koja je već opremila nekoliko Hyattovih hotela širom svijeta.
„Ideja je bila stvoriti uzbudljivi dizajn koji će odražavati bogatu povijest zgrade Maraske i moderan, dinamičan pristup koji spaja staro i novo. „Moderna nostalgija“ je izraz koji priča priču o dizajnu interijera budućeg hotela, slave ći povijesno nasljeđe zgrade Maraske s projekcijom modernog stila života pod utjecajem mediteranske senzibilnosti i suvremenog glamura“, izjavio je Simon Flint, suosnivač tvrtke DeSalllesFlint.
Komercijalni dio će sadržavati tri restorana, Yacht Club, dječji klub, četiri trgovine i supermarket. Viktor Udženija, osnivačtvrtke VUAD i autor rješenja rezidencijalnog i komercijalnog dijela rekao je kako „arhitektonsko rješenje komercijalnog dijela također vuče inspiraciju iz dizajna jahti, ali i zastava koje vijore na vjetru. Dinamična struktura koja izgleda kao da je u pokretu, naglašena je prirodnim kamenom, bogato izrezbarenim u valovitoj formi. Na taj je način postignuta tekstura u kamenu koja formira mekane trake koje obavijaju cijeli objekt“.