Sudionici Oluje pružili su nesvakidašnju proslavu Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja sugrađanima i posjetiteljima Marije Bistrice. Više od 200 mališana ovog je vikenda, 5. i 6. kolovoza, iskoristilo priliku i zaronilo u bazenu na Trgu pape Ivana Pavla II u Mariji Bistrici.
U sklopu programa „Ljeto u Mariji Bistrici“, a na poziv Turističke zajednice i Općine Marija Bistrica, tijekom ovog vikenda uz instruktore ronilačkog kluba HRVI Nemo Adriatic koji su ujedno i članovi Specijalističke ronilačke postrojbe grada Zagreba pri Uredu za upravljanje u hitnim situacijama svi zainteresirani posjetitelji manifestacije projekta Pogled u plavo po prvi put su pod punom ronilačkom opremom disali pod vodom i upoznali čari ronjenja.
Cilj projekta Pogled u plavo je promocija Hrvatske na vrlo atraktivan, jedinstven i inovativan način, ronjenjem.
U najvećem montažnom bazenu u ovom dijelu Europe, slovenske tvrtke Remax, promjera 10 metara i dubine 1 metar stvarnom doživljaju dubine pridonijele su i podvodne fotografije poznatog hrvatskog podvodnog fotografa Marjana Radovića.
„Ronjenje je prekrasno, prvi put sam u Mariji Bistrici, i jako sretna što sam ostvarila svoj san, a to je zaroniti sa ronilačkom opremom“, rekla je 15-godišnja Nikolina kojoj je ovo prvo iskustvo pod vodom i prvi posjet Mariji Bistrici.
Nakon upoznavanja početnika s tehnikama i vještinama ronjenja, a u sklopu manifestacije, u subotu, petero sudionika/volontera okušalo se u ronjenju na dah uz bok europskom i svjetskom rekorderu u ronjenju na dah, Goranu Čolaku.
Goran Čolak natjecao se u disciplini statika ronjenja na dah protiv udruženih snaga pet osoba, te je dah pod vodom zadržao punih 8 minuta i 10 sekunci, dok su ostali volonteri zajedno uspjeli zadržati dah 9 minuta i jednu sekundu i time odnijeli pobjedu.
„Prvi puta su me pobijedili u Mariji Bistrici, ekipa je odlična i moram priznati da Zagorje ima veliki potencijal u ronjenju. Drago mi je da sam nastupio na ovom neobičnom mjestu i jako me raduje koliko je mladih pokazalo interes za ronjenje“, rekao je Goran Čolak, ambasador projekta Pogled u plavo.
Sve sudionike pozdravio je načelnik općine Marija Bistrica, a ujedno i predsjednik Turističke zajednice općine Marija Bistrica, Josip Milički. Za ugodno ronjenje uz glazbenu podlogu pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP-a koji su se sa zadovoljstvom pridružili akciji.
Vizualni začin projektu dao je i laser show koji je uz atraktivnu scenografiju igre svjetla, građanima omogućio da zarone i u noćnom terminu. Sve to ne bi bilo moguće bez velike podrške TZ i Općine Marija Bistrica, te Magis Tima, marketinške agencije koja je udahnula novi vizual projektu.
Manifestacija Pogled u plavo u Mariji Bistrici je pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH i u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom. U sklopu manifestacije Pogled u plavo biti će izložen i kamen sa Zagrebačke katedrale koji je promoviran i izvan granica Hrvatske, u Munchenu 2014. godine na nastupu projekta.
Sva gostovanja možete pratiti na službenim stranicama projekta Pogled u plavo te stranicama medijskih pokrovitelja, Narodnog radija i SCUBALife magazina.