U srpnju 2016. godine na Kvarneru je boravilo čak 14 posto više gostiju koji su ostvarili 10 posto noćenja više nego u istom mjesecu protekle godine.
Samo u mjesecu srpnju Kvarner se povećao za 674.000 ljudi, što je više nego dvostruko od broja domicilnog stanovnistva. Mislim da to govori o tome o kakvoj se „turističkoj košnici“ na Kvarneru radi, a nije teško zamisliti kako izgleda špica turističke sezone.
Sve to rezultat je do sada uloženih marketinških aktivnosti na najvažnijim emitivnim tržištima, s kojih je došlo gotovo 80 % gostiju, a to su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Mađarska i Češka, a slijede Poljska i Slovačka.
Pri tome valja naglasiti da su, uz Turističku zajednicu Kvarnera, znatan trud u pripremu sezone uložili svi turistički gospodarski subjekti i lokalne turističke zajednice na Kvarneru.
U sedam mjeseci 2016. godine, Kvarner je posjetilo gotovo 1,4 milijuna gostiju, a ostvareno je više od 7 milijuna noćenja. Riječ je o povećanju od 5 % u dolascima i 6 % više u noćenjima, što govori o tome da je i vrijeme prosječnog boravka gostiju na Kvarneru povećano.