Osječka tvrtka Pointers predstavila je u srijedu u Splitu besplatnu aplikaciju Pointers koja omogućuje virtualnu šetnju nekima od najljepših hrvatskih plaža, što je novi dio te već postojeće aplikacije koja nudi i više od 8.500 fotografija s više od 3.500 lokacija u Hrvatskoj.
Glavni izvršni direktor tvrtke Pointers Krunoslav Weinpert naznačio je da na aplikaciji stalno radi 40-ak stručnjaka i entuzijasta, koristeći najnovije tehnologije i brojne informacije s lokacija i iz drugih izvora.
Njihov trud i inovativnost prepoznali su i organizatori festivala Ultra Europe, za koji će idućih dana napraviti specijalnu snimku Ultre te i time dodatno promovirati hrvatski turizam s tisućama mladih iz cijelog svijeta u danonoćnoj zabavi tijekom tog svjetski poznatog glazbenog festivala.
"Pointers je besplatna aplikacija, dostupna na webu i vlasnicima mobitela s iOS i Android operativnim sustavom, a nalazi se i na društvenim mrežama. Aplikacijom smo spojili 'zelenu' i 'plavu' Hrvatsku jer smo mi Slavonci, a veliku ulogu u stvaranju toga imali su i ljudi s Jadrana", istaknuo je Weinpert na predstavljanju na splitskoj plaži Bačvice, koja je također jedna od plaža koja se nalazi u aplikaciji.
Time se i uz pomoć virtualnih naočala odnosno 'virtual reality' tehnologije (VR) omogućava bilo kome iz bilo kojeg dijela svijeta da virtualno pogledaju hrvatske plaže, što će, kako vjeruju, također potaknuti brojne turiste iz svijeta da dođu i uživo u Hrvatsku.
Weinpert je najavio da će nakon već dostupnih snimki iz Splita te s Paga, Hvara i Krka, aplikaciju dopunjavati i s drugim VR snimkama atrakcija na Jadranu poput najpopularnijih restorana, 'beach' barova i drugima, a uskoro predstaviti i biciklističke staze svih obrađenih destinacija, Dioklecijanovu palaču u Splitu, sakralne objekte, vidikovce, brojne restorane, hotele, ali i jedrenje, ronjenje, surfanje, ribolov, itd.
Kao odličan primjer zašto se trud i ulaganje u novitete poput takve aplikacije isplate i za turiste i za domaćine je, kako je kazao, nevjerojatan internetski uspjeh otoka Krka čija je vidljivost na internetu u kratko vrijeme porasla za čak 622 posto.
"Iako su to lokalni podaci ipak dovoljno govore o važnosti i dosegu noviteta poput virtualne stvarnosti i doživljaja kojeg ona nosi korisnicima. Zbog toga i najmoćnije tehnološke globalne, ali i brojne druge manje kompanije, žele dio tržišta virtualne stvarnosti, čija se vrijednost procjenjuje na više od milijardu dolara, te smo ponosni što i mi u Hrvatskoj tako nešto radimo", zaključio je Weinpert. (Hina)