Na dan 26. svibnja, prema trenutnim podacima sustava eVisitor (privremeno podatkovno stanje u 12.00 sati, na dan 27. svibnja 2016.), u Hrvatskoj su boravila 222.973 turista, od čega je realizirano 21.566 domaćih dolazaka, odnosno 201.407 stranih. Najveći broj turista boravio je na području Istre (94.712), a potom na području Kvarnera (41.132), Splitsko-dalmatinske županije (26.228), Dubrovačko-neretvanske županije (20.354) te Zadarske županije (14.907). Gradovi i općine s najvećim brojem gostiju na jučerašnji dan su: Poreč, Rovinj, Dubrovnik, Umag, Funtana i Tar.
Na dan 26. svibnja, prema trenutnim podacima sustava eVisitor (privremeno podatkovno stanje u 12.00 sati, na dan 27. svibnja 2016.), u Hrvatskoj su boravila 222.973 turista, od čega je realizirano 21.566 domaćih dolazaka, odnosno 201.407 stranih. Najveći broj turista boravio je na području Istre (94.712), a potom na području Kvarnera (41.132), Splitsko-dalmatinske županije (26.228), Dubrovačko-neretvanske županije (20.354) te Zadarske županije (14.907). Gradovi i općine s najvećim brojem gostiju na jučerašnji dan su: Poreč, Rovinj, Dubrovnik, Umag, Funtana i Tar. Od ukupnog broja stranih gostiju koji su jučer boravili u Hrvatskoj najviše je Nijemaca (65.189), Austrijanaca (56.019), Britanaca (11.360), Poljaka (7.620) te Slovenaca (6.914).
Najviše gostiju boravilo je u hotelskim smještajnim kapacitetima (105.296), a potom u kampovima (55.518) te objektima obiteljskog smještaja (38.539). Na navedeni dan turisti su boravili u 859 hotela, 234 kampa) te 13.476 objekata u domaćinstvu. Stopa iskorištenosti hotela na dan iznosila je 66,9%, kampova 24,5%, a objekata u domaćinstvu 9,15%. Od sveukupno zabilježenih 92.343 objekta koji pružaju uslugu smještaja, promet gostiju na dan 26. svibnja zabilježen je u njih 19.873.
„Pred nama je produljeni vikend u kojem očekujemo izrazito pojačani turistički promet. Da je tome tako pokazuju i podaci iz sustava eVisitor koji nam po prvi put omogućava uvid u stanje turističkog prometa u realnom vremenu s detaljnim uvidom u razne pokazatelje poput strukture turista, njihova kretanja te najčešćeg odabira destinacija ili oblika smješataja. Navedni podaci su vrlo korisni, a mi ćemo ih koristiti i prilikom definiranja naših budućih marketinških i promotivnih aktivnosti koje će, zahvaljujući sustavu eVisitor, biti još preciznije i učinkovitije“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.