Važnost brendiranja destinacija i turističkih proizvoda te njihovo komuniciranje na tržištima s ciljem stvaranja dodanih vrijednosti, glavne su teme Destinacijskog foruma Zadar 2016 koji će u organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije sredinom svibnja okupiti oko 300 sudionika.
Najavljujući taj Forum koji će se održati 18. i 19. svibnja u zadarskom Arsenalu, direktorica TZ-a Zadarske županije Mihaela Kadija ističe da je to jedan od prvih stručnih skupova koje organizira neka turistička zajednica, koje se time do sada i nisu baš bavile, ali sada dolaze prilike i vrijeme za takve projekte.
Forum se organizira u suradnji sa Sveučilištem u Zadru, na inicijativu i uz podršku Zadarske županije.
"Turističke zajednice na svojim područjima možda i najbolje znaju što su najvažniji resursi i potencijali pojedinih destinacija za razvoj turizma, pa tako i za brendiranje koje zasigurno, ako se pametno provede i tržišno dobro usmjeri i komunicira, može povećati vrijednosti destinacije i njenih turističkih fizičkih i financijskih brojki", smatra Kadija.
Smatra da se brendovi u turizmu temelje na stvaranju motiva dolazaka putem oblikovanih proizvoda i usluga koji će turistima dati nova iskustva i doživljaj, a destinaciji novu dodanu vrijednost.
"Kako su procesi brendiranja destinacija i proizvoda te njihovog tržišnog diferenciranja, usmjeravanja i komuniciranja prema tržištima u hrvatskom turizmu praktički tek u začetku, vjerujemo da će Forum s vrhunskim marketinškim i brend stručnjacima pridonijeti edukaciji turističkih djelatnika i njihovom povezivanju i umrežavanju, bez čega je nemoguće raditi brending u turizmu", poručuje Kadija.
Upozorava da su neke od većih boljki u hrvatskom turističkom sektoru manjak utemeljenog strateškog usmjerenja destinacija i svih uključenih u turizam (privatni i javni sektor), kao i novih znanja iz marketinga i potreba tržišta, te često i neinformiranost o mogućim uslugama i pružateljima usluga u marketingu i komunikacijama.
O svemu tome bit će riječi na Forumu, a predavači će biti iz redova priznatijih marketinških i brend stručnjaka iz inozemstva i Hrvatske. (Hina/FaH)