Sustav za prijavu i odjavu gostiju - eVisitor

Sustav za prijavu i odjavu gostiju ‒ eVisitor uspostavljen je 2016. godine kao online aplikacija za prijavu i odjavu gostiju te praćenje obračuna i naplate turističke pristojbe putem interneta.

Sustav eVisitor korisnicima omogućuje da se što učinkovitije koriste relevantnim podacima te na taj način unaprijede poslovanje i kvalitetu svojih usluga. Osim što znatno smanjuje administrativni posao u procesu prijave i odjave turista, eVisitor jest i izvrstan alat za daljnji razvoj turističkih ponuda te marketinških i promotivnih aktivnosti svih dionika u turizmu, od privatnih iznajmljivača do turističkih tvrtki i institucija. Zbog napretka u inovativnosti i funkcija koje omogućuje, 2018. godine sustavu eVisitor dodijeljena je nagrada Svjetske turističke organizacije (UNWTO) za inovativnost u istraživanju i tehnologiji.
 
Sustavom eVisitor mogu se koristiti svi koji se bave uslugom smještaja gostiju te koji se bazom podataka o gostima koriste u svakodnevnim i strateškim aktivnostima:

  • mali privatni iznajmljivači
  • OPG-ovi
  • hoteli
  • kampovi
  • cijeli turistički sektor.

Sustav je nadograđen daljnjim procesom digitalizacije hrvatskog turizma te sada omogućuje:
  • povezivanje s novim sustavima ‒ Središnjim turističkim registrom
  • unaprjeđenje razmjene podataka ‒ primjerice, postavljanje fotografija o smještajnim objektima na portal croatia.hr
  • unaprjeđenje postojećih funkcionalnosti - primjerice, proširenje financijsko-izvještajnog modula aplikacije

Sučelje aplikacije eVisitor prilagođeno je:
  • slabovidnim osobama
  • osobama s invaliditetom.


Cilj svih aktivnosti jest ostvariti kvalitetnije povezivanje sustava eVisitor s novim sustavima te unaprijediti postojeće procese i korisničko iskustvo.

Izrađena je i mobilna aplikacija eVisitor    koja je dostupna za preuzimanje putem Google Play Store i App Store.
 
Mobilna je aplikacija povezana s platformom razvijenom, na web-tehnologiji, koja predstavlja bazni sustav s izvornim podatcima. Mobilna aplikacija na ovakav način osigurava novi kanal komunikacije kako bi krajnjim korisnicima dodatno olakšala pristup i korištenje javnim uslugama iz nadležnosti Ministarstva turizma i sporta te Hrvatske turističke zajednice.